Haj , ik heb een Maxtor 30 gig schijf , en als ik iets gedownload heb , of iets aan het instaleeren ben , loopt de comp heel langzaam , en als ik de muis dan iets op en neer beweeg , gaat er ook nog iets piepen in het kastje , is dit normaal voor een Maxtor hd ???
Bedoel je dat de harddisk piept? Ik kom in ieder geval regelmatig ellende tegen met de 30GB modellen van Maxtor.
voorbeeldje:
[topic=179362]
Zelf heb ik een 40GB van nu 15 maanden oud, en die werkt als een zonnetje (ff afkloppen).
voorbeeldje:
[topic=179362]
Zelf heb ik een 40GB van nu 15 maanden oud, en die werkt als een zonnetje (ff afkloppen).
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Mijn 30GB Maxtor werkt al een half jaar perfect
ik heb die 40GB 7200rpm ookOp vrijdag 13 juli 2001 13:03 schreef Exirion het volgende:
Bedoel je dat de harddisk piept? Ik kom in ieder geval regelmatig ellende tegen met de 30GB modellen van Maxtor.
voorbeeldje:
[topic=179362]
maar wat mij opvalt is dat ie behoooorlijk warm wordt.....
warmer dan m'n IBM 45GB 7200rpm iig...
nu maakt dat ook niet heel veel uit, omdat ik er nu een 80mm fan op heb staan, maar toch
Ik heb de 5400 rpm versieOp vrijdag 13 juli 2001 13:30 schreef Cutebritney het volgende:
ik heb die 40GB 7200rpm ook
De prijs scheelde niks, maar ik vond een stille en relatief koele harddisk beter dan eentje die maar 15% sneller is en een stuk meer herrie maakt.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Ik heb die dus ook, maar ik heb er zo'n hd-cooler onderhangen. En geloof me maar als ik zeg dat ie helemaal nix warm wordt!Op vrijdag 13 juli 2001 13:30 schreef Cutebritney het volgende:
maar wat mij opvalt is dat ie behoooorlijk warm wordt.....
nu maakt dat ook niet heel veel uit, omdat
Jonges , kep et probleem gevonden :
Door de warmte die geproduceerd word door de amd 1.33 , en de Geforce 3 , is de IDE controller van het MSI moederbord doorgebakken , dus daardoor deed die maxtor ide schijf zo raar .
Oplossing : Van een medium tower naar een Big tower verplaatsen ( is dit de juiste oplossing , aangezien ik al 2 flinke koelers erin heb??).
Door de warmte die geproduceerd word door de amd 1.33 , en de Geforce 3 , is de IDE controller van het MSI moederbord doorgebakken , dus daardoor deed die maxtor ide schijf zo raar .
Oplossing : Van een medium tower naar een Big tower verplaatsen ( is dit de juiste oplossing , aangezien ik al 2 flinke koelers erin heb??).
Pagina: 1