Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben van Eldik
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 28-11-2022
Mijn vraag

Ik wil graag weten wat het verschil is tussen de Nvidea GTX 1070 en GTX 1060. Specifiek op het gebied van hash rates.
Graag wil ik weten hoeveel krachtiger deze kaart is ten opzichte van de 1060 m.b.t. crypto currencie minen.

Wie kan mij hier iets zinnigs over zeggen?? :) :*) _/-\o_

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heb je zelf al opgezocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeppekroezen
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 13:17
google het????

er zijn gigantisch veel calculators die het kunnen berekenen en heel veel verslagen die deze vergelijking vast hebben gesteld.

beetje moeite is niet verkeerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Ben van Eldik schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 00:13:
Mijn vraag

Ik wil graag weten wat het verschil is tussen de Nvidea GTX 1070 en GTX 1060. Specifiek op het gebied van hash rates.
Graag wil ik weten hoeveel krachtiger deze kaart is ten opzichte van de 1060 m.b.t. crypto currencie minen.

Wie kan mij hier iets zinnigs over zeggen?? :) :*) _/-\o_
De hashrate van de 1070 is meestal hoger ;) En vaak ook wat duurder dan de 1060...

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:21
ben je serieus met dit topic, zo ja, raad ik je aan niet te gaan beginnen met minen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Gaan we weer...

Dat je denkt snel rijk te kunnen worden met cryptocurrency mining maakt niet dat je opeens de GoT huisregels kunt negeren en volstrekt inzetloze topics hier te dumpen :o

1) tips voor hoe het wel moet: Het algemeen beleid #quickstart
2) belangrijk onderdeel daarvan is dat je zelf even op zoek gaat voor je een topic opent. Er is uitermate veel geschreven over cryptocurrency mining, waaronder benchmarks van ieder denkbaar videokaart. Zoek die op. Je leest daarnaast waarschijnlijk iets over de rendabiliteit ervan (tip: je bent veel te laat om ook maar uit de kosten te raken, laat staan dat je zo rijk gaat worden)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.