DevFee free software

Pagina: 1
Acties:
  • 462 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepeppi
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-03-2023
Mijn vraag
...
Ik ben nu al enige maanden aan het minen en ben er dus ook al enige tijd achter dat de mining programma's niet voor niets zijn.
Nu heb ik toch wel iets meer dan enkele videokaarten en kwam er onderlaatst achter dat er gemiddeld 10 shares per uur worden gestort op de devfee account persoonlijk vond ik dat nogal schokkend en hebberig van de Devs.

Nu heb ik een leuk programmaatje gevonden waar je dat dus mee ziet en die tegelijkertijd deze devfee in jouw eigen wallet stort en er 1x in de 4 uur iets van 1 a 2 shares naar de maker gaat ofzo.

MIJN VRAGEN:
  • zijn er miners voor amd/ethereum die geen devfee hebben.
  • zijn er meerdere van dit soort programma's
  • Mag ik een linkje plaatsen voor diegene die het willen testen en checken
  • Op dit moment gebruik ik Claymore in combinatie met dit programmaatje
  • Ik moet wel zeggen ik heb het zelf uitvoerig getest en gemonitored om te kijken naar externe verbindingen, virussen etc etc etc

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Meerdere devs geven in de disclaimer echt wel aan dat je een devfee stort. En de meesten laten ook zien hoe je het uitschakelt of een iets minder efficiente versie kan installeren zonder fee.

Beetje jammer; iemand stopt er effort in om jou "gratis geld" te laten maken en dan bedank je ze niet?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:57

Osxy

Holy crap on a cracker

There's no such thing as a free lunch. Er zijn wel DevFree tools te vinden maar die performen minder dan de betaalde tools, zelfs nadat je de DevFee er vanaf hebt getrokken.

Ben tot nu toe nog gratis tool gevonden die netto meer oplevert. Vindt het persoonlijk ook niet netjes om zo'n tooltje te gebruiken waarmee je de DevFee's "steelt". Het is pay-per-use software en plat gezegd gebruik je de software nu illegaal.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepeppi
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-03-2023
yep ik begrijp het helemaal en heb dan ook al diverse discussies gelezen hierover en ik neig naar de kant van hebberigheid toe greed zoals ze dat zo mooi zeggen want de share rate van de devfee kan echt wel een stuk omlaag

vandaar ook eigenlijk mijn vraag of er ook free software is zodat ik deze truken niet hoef te gebruiken.
Aangezien ik binnenkort ga verdubbellen naar ongeveer 70 gpu's vindt ik 10 shares per uur nogal aan de hoge kant zeker als ik straks verdubbel dan wordt het minimaal 20 shares per uur

voor wat betreft de prestaties deze heb ik 1 week gemonitored met het programma en 1 week exact zonder het programma de prestaties blijven continu
Van wat ik ervan begrijp is het een addon die de devfee shares oppikt en terug in mijn wallet stort.

Opzich een hele verontrustende gedachte dat dit mogelijk is want kwaadwillende zouden het zo kunnen maken dat ze onze complete shares naar hun wallet overschrijven

by the way gratis geld verdienen vindt ik ook niet de juiste uitdrukking met een investering van ongeveer 20.000€ en stroomkosten van ongeveer 1100€ per maand

[ Voor 7% gewijzigd door thepeppi op 05-02-2018 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Sorry maar onzin? Als je 20K investeert, zoals je zelf zegt, doe je dat altijd om gratis geld te verdienen. Na je break-even en gegokte koersstijging, heb je dus gratis geld.

Je doet het iig niet voor het goede doel, want dan was het effectiever geweest om meteen 20K te storten want ook nog belastingaftrek.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:57

Osxy

Holy crap on a cracker

thepeppi schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:07:

vandaar ook eigenlijk mijn vraag of er ook free software is zodat ik deze truken niet hoef te gebruiken.
Aangezien ik binnenkort ga verdubbellen naar ongeveer 70 gpu's vindt ik 10 shares per uur nogal aan de hoge kant zeker als ik straks verdubbel dan wordt het minimaal 20 shares per uur
Door gebruik te maken van de software ga je akkoord met de gebruikersovereenkomst waarin staat dat je een percentage van je inkomsten afstaat als betaling.

Blijf erbij dat als je dit niet wilt betalen dat je dan de software niet moet gebruiken.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Dit neigt te veel naar het illegaal gebruiken van software, dus zal ik het topic moeten sluiten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.