Hoe kan ik het juiste antwoord vinden?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReynaertS
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-08-2022
Op een website heb je de mogelijkheid om een vraag te beantwoorden met A,B,C of D.
Nu wil ik door middel van (misschien?) Html of css (of F12) kijken wat het goede antwoord is.
Kan dit? En als dit niet lukt is er dan wel een mogelijkheid om achter de antwoorden te komen?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Een domme programmeur heeft dat inderdaad in de pagina/code ingebakken.

Een goede programmeur heeft dat niet gedaan en de antwoorden matchen later pas tegen een antwoord-formulier/database.

Oftewel; je zal zelf de materie moeten leren/kennen alvorens de vragen te kunnen beantwoorden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReynaertS
MAX3400 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 14:54:
Een domme programmeur heeft dat inderdaad in de pagina/code ingebakken.

Een goede programmeur heeft dat niet gedaan en de antwoorden matchen later pas tegen een antwoord-formulier/database.

Oftewel; je zal zelf de materie moeten leren/kennen alvorens de vragen te kunnen beantwoorden.
Bedankt voor de reactie, ik had al wel een vermoeden. Bestaat er geen externe software die hier wel achter kan komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

ReynaertS schreef op maandag 5 februari 2018 @ 14:57:
[...]

Bedankt voor de reactie, ik had al wel een vermoeden. Bestaat er geen externe software die hier wel achter kan komen?
Je stelt eenzelfde vraag waarvan je analoog ook het antwoord kan verzinnen: jij maakt een eindexamen, vroeger op school. Daar kreeg je 50 vragen met A t/m D. Daarna moest je het inleveren. En die papieren gingen naar een andere school/leraar. Die had de 50 correcte A t/m D op een ander papiertje.

Kan je daarachter komen? Vast wel; moet je op tijd inbreken bij die leraar en desnoods met allerlei (digitaal) geweld het formulier ontfutselen.

Leer gewoon de materie; met cheaten kom je er vaak niet.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-06 23:28
[...]

Kan je niet gewoon beter leren voor je toets? 8)7

Maar nee, de antwoorden worden normaal verstuurd naar de server en daar pas verwerkt, dus tenzij je bij de server kan zul je hier weinig aan kunnen veranderen. Als er gebruikt wordt gemaakt van clientside scripting is het een ander verhaal.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReynaertS
Maak je maar niet druk hoor, toets heb ik al achter de rug, ik wilde meer weten of het mogelijk was om mijn fouten antwoorden in te kunnen zien wat nou eigenlijk het juiste was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

[...]

Bedankt voor de reactie, ik had al wel een vermoeden. Bestaat er geen externe software daie hier wel achter kan komen?
Legaal? Nee. Illegaal? Ongetwijfeld. Je moet dan inbreken in de database waar de goede antwoorden opgeslagen liggen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReynaertS
Bedankt allen, ik weet genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Bestaat er geen externe software die hier wel achter kan komen?
Ja, die heet: Watson

[ Voor 9% gewijzigd door DJMaze op 05-02-2018 17:19 ]

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Pagina: 1