Ik zoek een?
Ik (wij, collega) zijn opzoek naar een tablet met los te halen toetsenbord voor bij afspraken buiten de deur. Waar we aantekeningen op kunnen maken, google earth kunnen bekijken (via wifi van klant), in onze agenda kijken.
Wat is je budget?
rond 500-700
Wat heb je zelf al gevonden?
Een Ipad met los toetsenbord is voor de handliggend, een hoop klanten gebruiken dit. Gemeente Rotterdam (klant van ons) gebruikt HP apparaten en ook Ipads.
De 2 opties die ik nu heb bekeken:
Ipad 9.7" + toetsenbord
HP x2 210 G2 (Alle werk pc's + laptops zijn van HP)
Wat belangrijk is;
- geen opstarttijd zoals op een laptop
- simpel in gebruik
- 2 accounts op nodig.
Wie kan mij verder helpen in deze kwestie? (Voor mij is dit echt heel erg onbekend terrein, hierdoor sta ik dus overal voor open)
Ik (wij, collega) zijn opzoek naar een tablet met los te halen toetsenbord voor bij afspraken buiten de deur. Waar we aantekeningen op kunnen maken, google earth kunnen bekijken (via wifi van klant), in onze agenda kijken.
Wat is je budget?
rond 500-700
Wat heb je zelf al gevonden?
Een Ipad met los toetsenbord is voor de handliggend, een hoop klanten gebruiken dit. Gemeente Rotterdam (klant van ons) gebruikt HP apparaten en ook Ipads.
De 2 opties die ik nu heb bekeken:
Ipad 9.7" + toetsenbord
HP x2 210 G2 (Alle werk pc's + laptops zijn van HP)
Wat belangrijk is;
- geen opstarttijd zoals op een laptop
- simpel in gebruik
- 2 accounts op nodig.
Wie kan mij verder helpen in deze kwestie? (Voor mij is dit echt heel erg onbekend terrein, hierdoor sta ik dus overal voor open)
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super