Ik heb een geforce2MX (v7100) en de drivers zijn geinstalleerd die met de cd waren meeekomen. Als je de detonater drivers installeert maakt dat veel verschil? Ik heb ergens gelezen dat het maar een paar frames per seconde zou schelen? Is dat zo? Als dat zo is hou ik het wel bij die reference drivers of hoe ze ook heten.
Het maak soms heel veel uit welke deto je heb.
Men die ik nu berbuik (asus deo 12.6) ging ik in unreal tournament met ongeveer 10 frames omhoog.
En tussen een "slechte" en een "goede" deto merk je in 3d mark het verschil ook zeker.
En natuurlijk stabiliteit
Men die ik nu berbuik (asus deo 12.6) ging ik in unreal tournament met ongeveer 10 frames omhoog.
En tussen een "slechte" en een "goede" deto merk je in 3d mark het verschil ook zeker.
En natuurlijk stabiliteit
Ik kan je de search van harte aanbevelen. De kans dat je vraag al is gesteld + beantwoord) is groot (eigelijk niet groot,ik weet het wel zeker
) Verder wens ik je veel plezier op got!
ik gebruik ook nog steeds dos 3.2 die zat bij mijn oude xt (8088). Werkt prima, ik hoorde wel dat win2k wat betere functies had. Maar ik denk toch dat ik mijn duron 700@850 gewoon lekker op dos 3.2 laat draaien.
een schoner internet begint bij jezelf
het verschilt nogal per game of hetwat uitmaakt, maar UT en q3a en varianten maken er wel degelijk beter gebruik van. Altijd proberen die detonators, je kunt altijd nog je oude terugzetten.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Die detonater drivers heb ik dus gedownload, maar de performance is alleen maar achteruit gegaan vlgens 3Dmark2000:
bij 1024x768x16: was 4545 - is nu 4463
bij 1024x768x32: was 3217 - is nu 3180
Dan snap ik dus niet hoe dat kan?
Het waren de detonater 3 drivers of zo. Bij drivers staat dit nummer: 4.13.01.1241
dus is dat versie 12.41? Die doen het alleen maar slechter dus...
bij 1024x768x16: was 4545 - is nu 4463
bij 1024x768x32: was 3217 - is nu 3180
Dan snap ik dus niet hoe dat kan?
Het waren de detonater 3 drivers of zo. Bij drivers staat dit nummer: 4.13.01.1241
dus is dat versie 12.41? Die doen het alleen maar slechter dus...
meestal zijn de reference drivers de stabielste drivers, maar niet de snelste.. als je gewoon een paar detonators uit gaat proberen moet je kijken welke het snelst is en het stabielst
Pagina: 1