Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• veertje
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 16:38
Ik zoek een?
Smartphone met goede camera en audiojack,
Met goede prijs/kwaliteit verhouding (mag wel uit China komen)

Wat is je budget?
Maximaal 300 euro. (301 euro is teveel, anders weet ik hoe het gaat)
Maar eigenlijk liever bij de 200 in de buurt.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Mee te browsen/ appen/ foto's maken/ tracken van sport/ muziek luisteren, en video's kijken.
NIET om te gamen, dat doe ik wel op de PC

Wat heb je zelf al gevonden?
Xiaomi Mi A1, heel goede en hier populair toestel, maar ik vind het jammer van de matige camera's
Meizu M6 Note, lijkt een goede camera, maar gammel toestel (en geen Oreo?)
nog wel een paar andere zoals:
Sharp Aquos S2 en een aantal Zenfones maar ik vind het lastig om na te pluizen of die toestellen wel aan alle eisen voldoen (specs/4g banden)

Welke vragen heb je hier nog over?
Hebben jullie nog toestellen die je aanraadt?

• waah
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 23:07
Refurbished een optie? Voor mijn moeder een iPhone SE refurbished gekocht. 64GB model voor onder de 300 euro. Zag er uit als nieuw en ze is er erg tevreden mee. De camera van de iPhone SE is heel goed voor deze prijsklasse namelijk. Dat was ook de reden om voor een SE te gaan.

• veertje
Bedankt voor de snelle reactie en tip!
Zelf niet zo'n fan van refurbished en ook niet van Apple (persoonlijke smaak).
Ook lijkt de kleine accu wel echt een probleem. Vooral met het recente nieuws in gedachte.

• kazeykazeman
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 22-01 15:50
Huawei P Smart lijkt me een goede keuze. Heeft volgens mij wel een betere camera dan de Mi A1 én heeft een audiojack. Daarnaast is ie best wel nieuw en heeft ie een verlengd scherm.
Verder heeft de Motorola Moto G5s Plus ook een prima camera én audiojack

• veertje
Die P smart lijkt op kimovil juist geen goede camera te hebben.
De G5S Plus vind ik een hele goede optie. Tot nu toe de beste.

• MicGlou
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 17:03
quote:
veertje schreef op maandag 5 februari 2018 @ 12:41:
Die P smart lijkt op kimovil juist geen goede camera te hebben.
De G5S Plus vind ik een hele goede optie. Tot nu toe de beste.
Voor het gestelde budget ben je wat mij betreft inderdaad het beste uit met de G5S Plus... ik denk de beste camera in zijn klasse, maar ook de cpu is een stapje hoger dan de meeste modellen in dat prijssegment.

Samsung Galaxy A5 2017 is ook nog een optie... dat is (imo) wel het toestel gemaakt van de betere materialen, voelt luxer aan.

• TheFes
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 23-01 15:56
quote:
veertje schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:15:
Bedankt voor de snelle reactie en tip!
Zelf niet zo'n fan van refurbished en ook niet van Apple (persoonlijke smaak).
Ook lijkt de kleine accu wel echt een probleem. Vooral met het recente nieuws in gedachte.
Ik ben ook niet zo'n fan van Apple, maar ik heb voor mijn werk een iPhone SE gekregen. Nu gebruik ik hem niet bijzonder veel, dus ik kan niet veel zeggen over het actieve gebruik, maar in idle houdt de batterij het verrassend lang vol. Ik kan zeker wel een dag of 5 met de telefoon rondlopen voordat hij weer aan de lader moet.

• Kootstra
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 22-01 20:30
Wellicht een optie is een Sony Xperia XA2. Deze is bij mobiel nu 232€ bij een abonnement van 12€. Deze is maandelijks opzegbaar , abonnement is 12€ en 30€ aansluitkosten. Wat totaal een bedrag maakt van 274€.

Zie hieronder een review van het toestel;
https://m.gsmarena.com/sony_xperia_xa2-review-1714.php

Voordeel vind ik de relatieve compactheid van het toestel. Je zal alleen nog even moeten wachten totdat hij daadwerkelijk geleverd wordt. Verwachting is eind februari..

Kootstra wijzigde deze reactie 05-02-2018 13:30 (39%)

• kazeykazeman
quote:
Kootstra schreef op maandag 5 februari 2018 @ 12:57:
Wellicht een optie is een Sony Xperia XA2. Deze is bij mobiel nu 232€ bij een abonnement van 12€. Deze is maandelijks opzegbaar , abonnement is 12€ en 30€ aansluitkosten. Wat totaal een bedrag maakt van 274€.
Welk abonnement is dit? lijkt me sterk dat je op die manier een toestel voor 100€ minder dan normale prijs kan krijgen ...

• Kootstra
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 22-01 20:30
quote:
kazeykazeman schreef op maandag 5 februari 2018 @ 14:08:
[...]

Welk abonnement is dit? lijkt me sterk dat je op die manier een toestel voor 100€ minder dan normale prijs kan krijgen ...
Als je kiest voor Tele2, dan voor 2gb, 100 belminuten en 0 p/m voor afbetaling toestel kom je op 232€.
Wel even maandelijks opzegbaar aanvinken.

Kootstra wijzigde deze reactie 05-02-2018 15:11 (5%)

• kazeykazeman
quote:
Kootstra schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:08:
[...]

Als je kiest voor Tele2, dan voor 2gb, 100 belminuten en 0 p/m voor afbetaling toestel kom je op 232€.
Wel even maandelijks opzegbaar aanvinken.
Verrek, je hebt gelijk :)
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True