Toon posts:

Kabelfoon Premium?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik woon in Schiedam en heeft iemand ervaringen met Kabelfoon Premium wat zijn de snelheden down en up gemiddeld en wat min en max
thnx

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-07 17:04
Jep, ik woon niet in Schiedam, maar ik ga tussen de 50 en 60 kb/s downstream en tussen de 15 en 18 kb/s upstream.

Verwijderd

Topicstarter
zijn er nog mensen die in Schiedam wonen of omgeving en wat de sbelheden gemiddeld zijn van down en up en min en max
thnx

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Ik woon ook niet in schiedam :)

Maar ik heb het Terayon Super abonnement genomen voor Hfl 130 in de maand.... 1024 kbit/s down en 256 kbit/s up. Is rete snel in IJsselstein, meer dan 100 kbyte/s down, en rond de 25 kbyte/s up. :9~
Wel 10 Gb limiet, maar doordat er een limiet is is de snelheid tenminste nog goed, en wordt ie niet door een stel 24/7 downloaders naar beneden gedrukt. En aan 10 Gb heb ik meer dan genoeg :)

Tenminste fatsoenlijk uppen met 256 kbit/s.... daar krijg je de beste *kuch* shareware *kuch* mee. })

Ik weet niet hoe het in Schiedam zit. Ik had vernomen dat het daar ietsje trage was omdat er geen glasvezel lag in dat netwerk... maar volgens mij nog steeds goede snelheden. Premium kan maximaal 55 kbyte/s leveren, en ze zitten volgens mij altijd boven de 40, dus dat zit wel goed.

Doen dus. :9

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Topicstarter
zijn er nog mensen met kabelfoon premium
thnx

Verwijderd

Topicstarter
niemand meer
Pagina: 1