Mijn vraag:
Ik heb in 2015 een nieuwbouw woning gekocht welke werd opgeleverd met 5 zonnepanelen van het merk Solar Clarity Black Denim SCA P260BB en omvormer Soladin 600 van Mastervolt. Het dak is ongeveer 40 graden en gesitueerd op het Zuidwesten en hebben geen schaduw.
Nu wil ik deze aanvullen. Tot 14 a 15 panelen.
Nu heb ik een offerte liggen van Zonneplan.Die is het volgende:
9 x Zonnepanelen 275 Wp All Black
Krachtige design zonnepanelen.
1 x Omvormer Zeverlution 2000S
Hoog rendement omvormer van SMA Group, stilste in haar klasse.
1 x Inzicht in de opbrengst van uw zonnepanelen
Weet wat uw zonnepanelen opleveren. Volg de prestatie via computer, tablet of smartphone.
Voor stabiele monitoring wordt er een vaste UTP kabel aangelegd.
1 x Montagesysteem Solar Construct Haken + Rail
Verstelbaar aluminium en RVS montagemateriaal, Kiwa certificatie.
1 x Volledig all-inclusive installatie

Totaal prijs 3924 Euro. Daar gaat daarna wel nog 600 euro vanaf ivm btw teruggave.
Nu wacht ik nog op 2 andere offertes. Die zijn iets minder snel als Zonneplan. Maar is dit een gekke prijs en zijn de aangeboden onderdelen van een goede kwaliteit. Ik ben hier zelf niet heel erg in thuis.
Ik heb in 2015 een nieuwbouw woning gekocht welke werd opgeleverd met 5 zonnepanelen van het merk Solar Clarity Black Denim SCA P260BB en omvormer Soladin 600 van Mastervolt. Het dak is ongeveer 40 graden en gesitueerd op het Zuidwesten en hebben geen schaduw.
Nu wil ik deze aanvullen. Tot 14 a 15 panelen.
Nu heb ik een offerte liggen van Zonneplan.Die is het volgende:
9 x Zonnepanelen 275 Wp All Black
Krachtige design zonnepanelen.
1 x Omvormer Zeverlution 2000S
Hoog rendement omvormer van SMA Group, stilste in haar klasse.
1 x Inzicht in de opbrengst van uw zonnepanelen
Weet wat uw zonnepanelen opleveren. Volg de prestatie via computer, tablet of smartphone.
Voor stabiele monitoring wordt er een vaste UTP kabel aangelegd.
1 x Montagesysteem Solar Construct Haken + Rail
Verstelbaar aluminium en RVS montagemateriaal, Kiwa certificatie.
1 x Volledig all-inclusive installatie

Totaal prijs 3924 Euro. Daar gaat daarna wel nog 600 euro vanaf ivm btw teruggave.
Nu wacht ik nog op 2 andere offertes. Die zijn iets minder snel als Zonneplan. Maar is dit een gekke prijs en zijn de aangeboden onderdelen van een goede kwaliteit. Ik ben hier zelf niet heel erg in thuis.
[ Voor 3% gewijzigd door Gri77ie op 05-02-2018 09:54 ]
Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti