Hallo,
Ik ga aankomend studiejaar studeren en heb daarvoor sowieso een laptop nodig. Omdat ik ook op kamers ga zou ik graag een laptop hebben waarmee ik de meeste spellen in ieder geval wel kan spelen. Niet extreme nieuw spellen, maar wel spellen zoals bijvoorbeeld sims 4.
Wat ga je met je laptop doen?
- Schoolwerk, denk hierbij aan het standaard Word/Exel/Powerpoint en mail.
- Games, Sims 4 voornamelijk. (Rainbow six: Siege als dit mogelijk is met een laptop in deze prijsklasse).
- Een filmpje en/of serietje kijken.
- Internetten
Wat is je budget?
Rond de 750 euro, iets meer mag maar niet boven de 800.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop gaat dagelijks mee naar school, en het zou fijn zijn als deze dan de dag door komt. Accuduur van 5 uur minimaal lijkt me redelijk (dit is natuurlijk met enkel gebruik van word e.d. programma's).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik zelf zat te denken aan lenovo. Mooie laptops voor een mooie prijs, maar ik heb weinig verstand van de specificaties.
Andere ''Eisen''
- Graag heb ik ook meer dan voldoende opslaggeheugen!
- Mat scherm
- Verlichting in toetsenbord
Bij voorbaat dank!
Groetjes Amber
Ik ga aankomend studiejaar studeren en heb daarvoor sowieso een laptop nodig. Omdat ik ook op kamers ga zou ik graag een laptop hebben waarmee ik de meeste spellen in ieder geval wel kan spelen. Niet extreme nieuw spellen, maar wel spellen zoals bijvoorbeeld sims 4.
Wat ga je met je laptop doen?
- Schoolwerk, denk hierbij aan het standaard Word/Exel/Powerpoint en mail.
- Games, Sims 4 voornamelijk. (Rainbow six: Siege als dit mogelijk is met een laptop in deze prijsklasse).
- Een filmpje en/of serietje kijken.
- Internetten
Wat is je budget?
Rond de 750 euro, iets meer mag maar niet boven de 800.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop gaat dagelijks mee naar school, en het zou fijn zijn als deze dan de dag door komt. Accuduur van 5 uur minimaal lijkt me redelijk (dit is natuurlijk met enkel gebruik van word e.d. programma's).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik zelf zat te denken aan lenovo. Mooie laptops voor een mooie prijs, maar ik heb weinig verstand van de specificaties.
Andere ''Eisen''
- Graag heb ik ook meer dan voldoende opslaggeheugen!
- Mat scherm
- Verlichting in toetsenbord
Bij voorbaat dank!
Groetjes Amber