Ik heb een GTX 780. Ik heb er één jaar lang langdurig op gegamed, maar toen ik afgelopen vrijdagavond(2-2-2018) in World of Warships wou switchen van schip, liep mijn pc vast maar het geluid bleef doorgaan. Dus heb ik de computer opnieuw opgestart. Na het opstarten kwam op mijn scherm allemaal blauwe vierkantjes te staan, niet het hele scherm vol maar schuin van elkaar af en ongeveer 1 cm tussen de andere vierkanten. Na even gewacht te hebben startte de computer zichzelf opnieuw op. Dus heb ik gekeken of ik nog Windows of driver updates had, en die had ik. Dus heb ik die geïnstalleerd, maar dat heeft niets geholpen. Want na een moment van 20 sec tot 2 min dan freezed mijn scherm en dan moet ik even wachten maar af en toe dan gebeurt er helemaal niks en dan moet ik de pc aan en uit zetten. Soms gaat het scherm ook op zwart, en een keer kwamen er allemaal kleine soort van Z op mijn scherm in hetzelfde patroon als de blauwe vierkantjes alleen deze keer was het op mijn bureaublad. Ik heb de drivers al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en een aantal virusscanners gerund. Ik heb ook geprobeerd om Heaven Benchmark te doen na het opnieuw installeren van de drivers maar hij crashte bijna gelijk.
Ik ben op onderzoek geweest en dit is mijn conclusie:
KRITIEK
Kernel-Power ID=41 (63)
FOUT
nvlddmkm ID=13 en 14
WAARSCHUWING
Display ID=4101 Beeldschermstuurprogramma nvlddmkm reageert niet meer en is hersteld.
Ik heb op internet gezocht maar ik weet niet precies hoe ik mijn probleem moet omschrijven. Ik denk dat mijn GPU gewoon aan het doodgaan is maar ik weet het niet zeker.
Specs
8 GB DDR3
Gigabyte Z68AP-D3(socket 1155)
I5-2500k
GTX 780
https://imgur.com/d2i8lru
Ik ben op onderzoek geweest en dit is mijn conclusie:
KRITIEK
Kernel-Power ID=41 (63)
FOUT
nvlddmkm ID=13 en 14
WAARSCHUWING
Display ID=4101 Beeldschermstuurprogramma nvlddmkm reageert niet meer en is hersteld.
Ik heb op internet gezocht maar ik weet niet precies hoe ik mijn probleem moet omschrijven. Ik denk dat mijn GPU gewoon aan het doodgaan is maar ik weet het niet zeker.
Specs
8 GB DDR3
Gigabyte Z68AP-D3(socket 1155)
I5-2500k
GTX 780
https://imgur.com/d2i8lru
[ Voor 3% gewijzigd door TNPBaNaNa op 04-02-2018 22:14 ]