64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III
Vraag
Alle reacties
De R7000 is router of staat 'ie in "switched access point mode"?
Dan nog; er kunnen ook andere factoren zijn maar bij gebrek aan beschrijving wat / waar / hoe is aangesloten, wordt het wel lastig.
Dan nog; er kunnen ook andere factoren zijn maar bij gebrek aan beschrijving wat / waar / hoe is aangesloten, wordt het wel lastig.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Benader je de NAS niet via het internet ipv de LAN?
De R7000 staat in router mode.MAX3400 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:12:
De R7000 is router of staat 'ie in "switched access point mode"?
Ik heb geen ervaring verder met NAS systemen, daarom heb ik een makkelijke Plug&Play genomen. Welke info is er verder nodig om dit probleem te beoordelen?
Ik open de mapped network drive gewoon in explorer als netwerkschijf en kopieer bestanden dan gewoon drag&drop.Hippocampus schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:16:
Benader je de NAS niet via het internet ipv de LAN?
Dan neem ik ook aan dat Ziggo in bridge staat? Want anders heb je zomaar kans dat de NAS en/of de PC in een andere IP-range/subnet zitten van elkaar.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ben je bedraad of via wifi verbonden? Hebben andere devices ook last van deze vertragingen, of alleen het device dat aan het syncen is?
Beide bedraad. De rest lijkt het gewoon te doen. Het is alsof de NAS de hele up- en downlink met de PC volgepropt houdt via de router.TommyboyNL schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:24:
Ben je bedraad of via wifi verbonden? Hebben andere devices ook last van deze vertragingen, of alleen het device dat aan het syncen is?
Yup. De Ziggo box werkt alleen als modem, verder niet. Daar kan ik volgens mij nu ook verder niet meer bij, dan moet ik Ziggo bellen om de zaak weer aan te zetten.MAX3400 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:21:
[...]
Dan neem ik ook aan dat Ziggo in bridge staat? Want anders heb je zomaar kans dat de NAS en/of de PC in een andere IP-range/subnet zitten van elkaar.
De R7000 ziet ze ook allebei direct, 192.168.1.7/19
[ Voor 7% gewijzigd door Veneficus op 04-02-2018 21:31 ]
Wat zijn de specs van je computer?
Mijn oude laptop is ook niet vooruit te branden als ik veel/grote bestanden naar mijn NAS kopieer. De HDD kan het simpelweg niet bijbenen.
Mijn oude laptop is ook niet vooruit te branden als ik veel/grote bestanden naar mijn NAS kopieer. De HDD kan het simpelweg niet bijbenen.
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Pagina: 1