[Excel] Plaatje verplaatst bij printen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockwave2120
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 28-02-2022
Mijn vraag
Elke keer als ik in het document werk klopt alles maar zodra ik het wil uitprinten schuiven sommige plaatjes naar op. Bij de meeste dingen is het niet heel erg maar sommige pijltjes mogen niet afwijken. Heeft iemand een idee waardoor dit komt? in 3 documenten doet hij dit en in 3 andere weer niet.

Tevens werkte het wel altijd maar recent is er blijkbaar iets veranderd waardoor het niet meer werk.

Aangezien ik al heel wat dingen erin heb gezet kan ik niet simpel zeggen ik maak hem opnieuw. Zo goed als elk botstuk staat er al in.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Excel 2016

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Marges aanpassen
Kolommen aanpassen
Page break aanpassen
Plaatjes verplaatsen

Probleem opgelost. Bij format shape staat 3 opties na de update heeft hij deze veranderd naar "move but don't size with cells" dit moest de optie "Don't move or size with cells" zijn

[ Voor 23% gewijzigd door Shockwave2120 op 04-02-2018 20:04 ]

Beste antwoord (via F_J_K op 04-02-2018 20:20)

• Shockwave2120
Al geprobeerd maakt geen verschil. De print area is prima alles zou erop moeten staan. Ik snap niet waarom hij bepaalde plaatjes gaat schuiven en andere niet.

Bullzip of gewoon printen maakt ook niet uit. Heb het op de HP officejet gedaan maar deed precies hetzelfde.

Probleem opgelost. Bij format shape staat 3 opties na de update heeft hij deze veranderd naar "move but don't size with cells" dit moest de optie "Don't move or size with cells" zijn

[ Voor 26% gewijzigd door Shockwave2120 op 04-02-2018 20:03 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhAsSsAaA
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Wellicht je 'print area' aanpassen?

https://support.office.co...21-416d-ba1b-e99ae2182a7e

[ Voor 63% gewijzigd door WhAsSsAaA op 04-02-2018 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-10 13:49
Ik zie dat je Bullzip gebruikt, je maakt er eerst een pdf van, en print het daarna uit ? misschien gaat er iets in de pdf reader niet goed dan ?

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Shockwave2120
Al geprobeerd maakt geen verschil. De print area is prima alles zou erop moeten staan. Ik snap niet waarom hij bepaalde plaatjes gaat schuiven en andere niet.

Bullzip of gewoon printen maakt ook niet uit. Heb het op de HP officejet gedaan maar deed precies hetzelfde.

[ Voor 26% gewijzigd door Shockwave2120 op 04-02-2018 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

AZ -> CSA

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Probleem is al opgelos door de TS zelf. Ik pas de topictitel nog even aan zodat anderen met hetzelfde probleem het topic kunnen vinden: alleen ‘Excel probleem’ is namelijk betekenisloos.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1