Vraag

• mirzaken
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 04-02-2018
Beste, na het internet afgeschuimd te hebben en niet de nodige info terug gevonden te hebben zie ik me genoodzaakt om deze vraag te stellen via dit forum, daar ik nergens iets terug vindt in verband met of de gelopen files kunnen geëxporteerd worden naar een leesbare file op de laptop, bijvoorbeeld een gpx file bij het toestel Fenix 5 ?
Een andere vraag die ik me stel is of de Fenix 5X echt een meerwaarde levert met de bijgeleverde kaarten ?

Dank u wel,

Alle reacties

• Rickhavinga
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 21-09 20:28
Als je het toestel koppelt met Garmin Connect dan worden je activiteiten automatisch gesynchroniseerd en zijn dus te bekijken in Garmin Connect (via de app of via de website). Hier heb je ook de mogelijkheid om een GPX (of TCX of FIT) bestand van die activiteit te downloaden. Het toestel zelf gebruikt FIT bestanden voor het opslaan van de gegevens. Dus die kan je altijd uitlezen, zelfs zonder Garmin Connect te gebruiken. Dit geldt overigens voor elk Garmin horloge.

Of de kaarten van de 5X meerwaarde bieden is aan jezelf natuurlijk. Wil je echt navigeren met het toestel met TBT aanwijzingen dan schijnt dat wel goed te werken. Als het volgen van een broodkruimelspoor voldoende voor je is, dan kan dat ook met de "gewone" Fenix 5. Overigens kan je op de 5X zelf ook eigen kaartmateriaal (of bijvoorbeeld OSM kaarten) zetten. Je zit dus niet per se vast aan de meegeleverde kaarten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee