Mijn broertje heeft deze week een burst-script gedownload en aangepast. Ik vind dit een cheat. Hij blijft maar volhouden dat het geen cheat is, omdat het geen programma is.
Heb ik gelijk of hij?
Heb ik gelijk of hij?
Verwijderd
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
Verwijderd
Burstscript klinkt als: Script waarmee je burst kunt controleren. Oftewel een AK die schiet met de burstprecisie van een mp5 oid.Op vrijdag 13 juli 2001 12:47 schreef dssie het volgende:
Maar misschien komt het ook wel omdat ik niet weet wat een burstscript is, dus als iemand dat ff kan uitleggen wat ermee wordt bedoeld en hoe het inelkaar zit dan weet ik ook wat meer.
Verwijderd
Ik zat te denken aan burst script voor de glock (secundary fire) maar ik zag daar het voordeel niet helemaal in maarja, daarom vraag ik het ook ff voor de zekerheid.Op vrijdag 13 juli 2001 12:49 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Burstscript klinkt als: Script waarmee je burst kunt controleren. Oftewel een AK die schiet met de burstprecisie van een mp5 oid.
Zoiets?
Verwijderd
Verwijderd
Met die ak lijkt me echt niet zo... zeker geen 2 seconden pauze..gewoon tik tik tik tik tik tik ... zo schiet ik iig en dan blijft het redelijk precies.. Als je met een ak iemand van dichtbij tegenkomt ga je toch niet meer bursten (als diegene op jouw schiet en jij stopt met schieten raak je iemand eigenlijk nooit meer..) ... en daarom ga je vaak missen ... als je nou heel precies gaat bursten dmv dat script is het gewoon cheaten.. sim-pelOp vrijdag 13 juli 2001 12:59 schreef ds het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan burst script voor de glock (secundary fire) maar ik zag daar het voordeel niet helemaal in maarja, daarom vraag ik het ook ff voor de zekerheid.
Ik denk dat "recoil script" een betere naam is. Maargoed, dan weet ik nog de werking ervan niet. bv: de ak. Dat script zorgt ervoor dat je maximaal 3 kogels afschiet, daarna 2 seconden wacht (je kan dan niet schieten zodat de recoil weer naar normaal gaat.) en dat je daarna weer 3 kogels kan afschieten. Als het zo'n script is vind ik het geen cheat.
Je hebt wel cheats die ervoor zorgen dat als je full auto schiet dat je recoil minder is maar ik denk niet dat dit het geval is.
Verwijderd
Daarom wil ik ook de werking van het script weten want volgens mij is dat met die 2 seconde pauze niet mogelijk (eerst 3 kogels --> dan 2sec pauze, dat moet volgens mij gecode worden) En misschien drukt hij wel eerst op een knop om het script te laden als hij burst moet schieten en weer op die knop om hem uit te zetten. I dunno.Op vrijdag 13 juli 2001 13:03 schreef G3R10 het volgende:
[..]
Met die ak lijkt me echt niet zo... zeker geen 2 seconden pauze..gewoon tik tik tik tik tik tik ... zo schiet ik iig en dan blijft het redelijk precies.. Als je met een ak iemand van dichtbij tegenkomt ga je toch niet meer bursten (als diegene op jouw schiet en jij stopt met schieten raak je iemand eigenlijk nooit meer..) ... en daarom ga je vaak missen ... als je nou heel precies gaat bursten dmv dat script is het gewoon cheaten.. sim-pel
Een buy script (iets wat geen cheat is) is OOK een voordeeel hebben t.o.v. iemand anders die gewoon het standaard spel speelt.Op vrijdag 13 juli 2001 12:24 schreef basiep het volgende:
jij heb gelijk, omdat je dan voordeel heb boven anderen................
Verwijderd
Nee daar ben ik het niet mee eens. Personen die dood zijn gegaan moeten in tegenstelling tot de levend gebleven nieuwe spullen gaan kopen.Op vrijdag 13 juli 2001 14:30 schreef The Fox het volgende:
[..]
Een buy script (iets wat geen cheat is) is OOK een voordeeel hebben t.o.v. iemand anders die gewoon het standaard spel speelt.
Dus dat gaat niet op, zoals jij dat zegt.
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Verwijderd
Hallo DS? Zeggen we daar dat dit geen cheat is?? AHUM? EN de rede: het wordt niet door valve tegengegaan?? BULLSHIT!!Op vrijdag 13 juli 2001 12:35 schreef ds het volgende:
Als het als een cheat zou worden beschouwd dan had Valve daar allang wat tegen gedaan. Nu kan je zelf tenminste nog een beetje aliassen maken etc.
en btw, waarom gebruik je het zelf ook niet. Het is niet verboden, zelfde geld voor die buyscripts, is toch ook geen cheaten.
Die vergelijking met sv_cheats vind ik echt loos, dat is een server instelling. Dit gebeurt allemaal vanaf de client.
Officieel heeft je broertje gelijk maar iedereen heeft daar zijn eigen mening over. Ook ik vind dat je broertje gelijk heeft.
Verwijderd
Vooral die laatste opmerking ben ik het helemaal mee eens...CROSSHAIR HACK WITH OUT PROGGY!!!
----
Take in this shit, DO THIS
get a piece of tape you can cut it to any size or shape you wantcustom crosshair i guess you could say. then put it right in the middle of your crasshair in the game THEN LOOK omg a crosshair for CS with out programs and you can use it in PB SERVERS!!
Hehehe i have no life
Verwijderd
eej, lees de volgende keer ff de hele thread door voordat je de eerste de beste replie waarmee je het niet mee eens bent gaat quoten. Dank u!Op vrijdag 13 juli 2001 17:09 schreef Observer het volgende:
[..]
Hallo DS? Zeggen we daar dat dit geen cheat is?? AHUM? EN de rede: het wordt niet door valve tegengegaan?? BULLSHIT!!
Kijk eens op [Ja, die link halen we maar weer even weg if you dont mind - IceStorm] Die site is om te janken gewoon...
ALs ik je nu nog niet overtuigd heb dat dit wel een cheat is, dan weet ik het ook niet meer. Hier staan honderden van die dingen, zoals wallhack, die niet door valve worden tegengegaan. En wou je anders beweren dat wallhack geen cheat is?
EN owjah, ikook op cheaters!
CHEATERS NEVER WIN, CAUSE THEY ARE LOOSERS!!!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq