Toon posts:

Burst-script een cheat [CS]?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn broertje heeft deze week een burst-script gedownload en aangepast. Ik vind dit een cheat. Hij blijft maar volhouden dat het geen cheat is, omdat het geen programma is.

Heb ik gelijk of hij?

Verwijderd

Jij hebt gelijk

Ik doe in Q3A toch ook niet dit:

/sv_cheats 1
/god

Het is geen programma dat ik draai, alleen wat codes intikken.

BTW. dit gebruik ik alleen om demo's te maken.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
jij heb gelijk, omdat je dan voordeel heb boven anderen..
het is net zoiets al bunny hoppen/huppen (whatever)

de helft vind dus van wel en de andere helft van niet...

maar ik vind van wel, omdat je dan je muis in kan houden en dat ding schiet netjes bursts af die precies goed zijn...
beetje lame

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Als het als een cheat zou worden beschouwd dan had Valve daar allang wat tegen gedaan. Nu kan je zelf tenminste nog een beetje aliassen maken etc.

en btw, waarom gebruik je het zelf ook niet. Het is niet verboden, zelfde geld voor die buyscripts, is toch ook geen cheaten.

Die vergelijking met sv_cheats vind ik echt loos, dat is een server instelling. Dit gebeurt allemaal vanaf de client.

Officieel heeft je broertje gelijk maar iedereen heeft daar zijn eigen mening over. Ook ik vind dat je broertje gelijk heeft.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Uhm Ds, als een burstscript GEEN cheat is waarom is een aimbot dan WEL een cheat?
Buyscriptjes vallen imho in dezelfde categorie als bunnyhoppen --> "eigenlijk niet de bedoeling maar ja" .. Burstscriptjes, aimbots etc is voro mij gewoon cheaten.

Verwijderd

mjah, ik probeerde eingelijk te zeggen dat alles wat je bind geen cheats zijn. (dmv aliassen)

Aimbot is dus wel een cheat (lmd)
Maar misschien komt het ook wel omdat ik niet weet wat een burstscript is, dus als iemand dat ff kan uitleggen wat ermee wordt bedoeld en hoe het inelkaar zit dan weet ik ook wat meer.

Ik vind buyscriptjesen bunnyhoppen niet vallen in dezelfde catagorie.

Ten eerste: Bunny hoppen is het misbruik maken van een bug, Buy scripts niet, die kan je makkelijk maken door aliassen.

Je hebt wel gelijk als je zegt: "Het was niet de bedoeling dus is het een cheat"
Maar dan zou je helemaal geen binds kunnen maken.

Ik vind het wel goed zodat je een eigen goede configuratie kan maken die jezelf bevalt.

edit: weer verkeerde account |:(

• IceStorm
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op vrijdag 13 juli 2001 12:47 schreef dssie het volgende:
Maar misschien komt het ook wel omdat ik niet weet wat een burstscript is, dus als iemand dat ff kan uitleggen wat ermee wordt bedoeld en hoe het inelkaar zit dan weet ik ook wat meer.
Burstscript klinkt als: Script waarmee je burst kunt controleren. Oftewel een AK die schiet met de burstprecisie van een mp5 oid.

Zoiets?

Verwijderd

Op vrijdag 13 juli 2001 12:49 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Burstscript klinkt als: Script waarmee je burst kunt controleren. Oftewel een AK die schiet met de burstprecisie van een mp5 oid.

Zoiets?
Ik zat te denken aan burst script voor de glock (secundary fire) maar ik zag daar het voordeel niet helemaal in maarja, daarom vraag ik het ook ff voor de zekerheid.

Ik denk dat "recoil script" een betere naam is. Maargoed, dan weet ik nog de werking ervan niet. bv: de ak. Dat script zorgt ervoor dat je maximaal 3 kogels afschiet, daarna 2 seconden wacht (je kan dan niet schieten zodat de recoil weer naar normaal gaat.) en dat je daarna weer 3 kogels kan afschieten. Als het zo'n script is vind ik het geen cheat.

Je hebt wel cheats die ervoor zorgen dat als je full auto schiet dat je recoil minder is maar ik denk niet dat dit het geval is.

Verwijderd

Ik vind het duidelijk een cheat... reden waarom ik vaak duels win met ak van afstand is dat ik gewoon heel veel geoefend heb op het geven van kleine burstjes..als ik dat niet doe raak ik geen hond. Als dit automatisch word gedaan noem ik het dus echt wel cheaten..je hebt gewoon geen skills meer nodig.. op welke manier je het ook inschakeld..
Enige verschil met een aimbot is wat mij betreft dat je niet auto locked op iemand's hoofd ..

LAME die zooi .. :r

Verwijderd

Op vrijdag 13 juli 2001 12:59 schreef ds het volgende:

[..]

Ik zat te denken aan burst script voor de glock (secundary fire) maar ik zag daar het voordeel niet helemaal in maarja, daarom vraag ik het ook ff voor de zekerheid.

Ik denk dat "recoil script" een betere naam is. Maargoed, dan weet ik nog de werking ervan niet. bv: de ak. Dat script zorgt ervoor dat je maximaal 3 kogels afschiet, daarna 2 seconden wacht (je kan dan niet schieten zodat de recoil weer naar normaal gaat.) en dat je daarna weer 3 kogels kan afschieten. Als het zo'n script is vind ik het geen cheat.

Je hebt wel cheats die ervoor zorgen dat als je full auto schiet dat je recoil minder is maar ik denk niet dat dit het geval is.
Met die ak lijkt me echt niet zo... zeker geen 2 seconden pauze..gewoon tik tik tik tik tik tik ... zo schiet ik iig en dan blijft het redelijk precies.. Als je met een ak iemand van dichtbij tegenkomt ga je toch niet meer bursten (als diegene op jouw schiet en jij stopt met schieten raak je iemand eigenlijk nooit meer..) ... en daarom ga je vaak missen ... als je nou heel precies gaat bursten dmv dat script is het gewoon cheaten.. sim-pel

Verwijderd

Op vrijdag 13 juli 2001 13:03 schreef G3R10 het volgende:

[..]

Met die ak lijkt me echt niet zo... zeker geen 2 seconden pauze..gewoon tik tik tik tik tik tik ... zo schiet ik iig en dan blijft het redelijk precies.. Als je met een ak iemand van dichtbij tegenkomt ga je toch niet meer bursten (als diegene op jouw schiet en jij stopt met schieten raak je iemand eigenlijk nooit meer..) ... en daarom ga je vaak missen ... als je nou heel precies gaat bursten dmv dat script is het gewoon cheaten.. sim-pel
Daarom wil ik ook de werking van het script weten want volgens mij is dat met die 2 seconde pauze niet mogelijk (eerst 3 kogels --> dan 2sec pauze, dat moet volgens mij gecode worden) En misschien drukt hij wel eerst op een knop om het script te laden als hij burst moet schieten en weer op die knop om hem uit te zetten. I dunno.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 08:30
Op vrijdag 13 juli 2001 12:24 schreef basiep het volgende:
jij heb gelijk, omdat je dan voordeel heb boven anderen................
Een buy script (iets wat geen cheat is) is OOK een voordeeel hebben t.o.v. iemand anders die gewoon het standaard spel speelt.

Dus dat gaat niet op, zoals jij dat zegt.

Verwijderd

Op vrijdag 13 juli 2001 14:30 schreef The Fox het volgende:

[..]

Een buy script (iets wat geen cheat is) is OOK een voordeeel hebben t.o.v. iemand anders die gewoon het standaard spel speelt.

Dus dat gaat niet op, zoals jij dat zegt.
Nee daar ben ik het niet mee eens. Personen die dood zijn gegaan moeten in tegenstelling tot de levend gebleven nieuwe spullen gaan kopen.

Buyscripts dienen er o.a. voor dat de uit de dood gerezen spelers niet meteen worden neergeknalt tijdens het kopen door de tegenpartij.

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Uit de dood herrezen spelers niet meteen worden neergeschoten?! Mis ik iets?! Er zit toch geen respawn in CS?! Je kunt pas weer kopen als de game over is. En dan worden de teams op een dusdanige afstand van elkaar geplaatst dat je tijd zat hebt om je spullen te kopen.....
Of mis ik nu iets essentieels?!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Verwijderd

Op vrijdag 13 juli 2001 12:35 schreef ds het volgende:
Als het als een cheat zou worden beschouwd dan had Valve daar allang wat tegen gedaan. Nu kan je zelf tenminste nog een beetje aliassen maken etc.

en btw, waarom gebruik je het zelf ook niet. Het is niet verboden, zelfde geld voor die buyscripts, is toch ook geen cheaten.

Die vergelijking met sv_cheats vind ik echt loos, dat is een server instelling. Dit gebeurt allemaal vanaf de client.

Officieel heeft je broertje gelijk maar iedereen heeft daar zijn eigen mening over. Ook ik vind dat je broertje gelijk heeft.
Hallo DS? Zeggen we daar dat dit geen cheat is?? AHUM? EN de rede: het wordt niet door valve tegengegaan?? BULLSHIT!!

Kijk eens op [Ja, die link halen we maar weer even weg if you dont mind - IceStorm] Die site is om te janken gewoon...

ALs ik je nu nog niet overtuigd heb dat dit wel een cheat is, dan weet ik het ook niet meer. Hier staan honderden van die dingen, zoals wallhack, die niet door valve worden tegengegaan. En wou je anders beweren dat wallhack geen cheat is? |:(

EN owjah, ik :r ook op cheaters!
CHEATERS NEVER WIN, CAUSE THEY ARE LOOSERS!!!

Verwijderd

Wat geeft mij toch het idee dat het duitsers zijn die vaak cheaten???

Erg lame site idd..ff doorgelezen dat forum maar wat een stel loozers bijmekaar zeg...

Overigens heeft 1 van die lui wel humor...
CROSSHAIR HACK WITH OUT PROGGY!!!
----
Take in this shit, DO THIS
get a piece of tape you can cut it to any size or shape you want :P custom crosshair i guess you could say. then put it right in the middle of your crasshair in the game THEN LOOK omg a crosshair for CS with out programs and you can use it in PB SERVERS!!
Hehehe i have no life
Vooral die laatste opmerking ben ik het helemaal mee eens...

Cheaten sux0rs gewoon grote tijd en je bent diep triest als je cheat..

Greez

Voodoo

Verwijderd

Op vrijdag 13 juli 2001 17:09 schreef Observer het volgende:

[..]

Hallo DS? Zeggen we daar dat dit geen cheat is?? AHUM? EN de rede: het wordt niet door valve tegengegaan?? BULLSHIT!!

Kijk eens op [Ja, die link halen we maar weer even weg if you dont mind - IceStorm] Die site is om te janken gewoon...

ALs ik je nu nog niet overtuigd heb dat dit wel een cheat is, dan weet ik het ook niet meer. Hier staan honderden van die dingen, zoals wallhack, die niet door valve worden tegengegaan. En wou je anders beweren dat wallhack geen cheat is? |:(

EN owjah, ik :r ook op cheaters!
CHEATERS NEVER WIN, CAUSE THEY ARE LOOSERS!!!
eej, lees de volgende keer ff de hele thread door voordat je de eerste de beste replie waarmee je het niet mee eens bent gaat quoten. Dank u!

en kan iemand mij nu ff uitleggen wat die burst script doet, als de topicstarter ff wilt uitleggen wat het precies is! (vraag ik de hele tijd al, *diepe zucht*)

Ik weet wat een no-recoil script is maar volgens mij bedoeld de topic starter dat niet!

Verwijderd

eh ik vindt dit cheaten je houd dus gewoon je fire ingedrukt en hij schiet 3 kogels, w8 2 seconden en schiet er dan weer 3 etc? dit is dus gewoon cheaten hoor |:( samen met een aimbot is dit dus helemaal triest!

• collin
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

ten 1e: als hij echt 3 kogels schiet en dan 2 secondes!! wacht, bring em on!! in die 2 seconden is hij al 4 x doorzeefd >:) zal vast wel korter zijn :)

Mijn mening ten 2e: lame! net als bij assault, steeds weer HE kopen, weggooien en weer een nieuwe kopen, weer weggooien, etc. Is ook gewoon lame.. Leer gewoon zelf goed schieten en ga niet als een mietje schiethulpmiddeltjes lopen gebruiken :r :r

Buyscriptjes, a la! bunnyhoppen, a la, moeten de serveradmins maar airaccelerate goedzetten.

Hier verschilllen gewoon de meningen over, maar ik denk dat de relatieve newbies in FPS games eerder naar dit soort middeltjes gaan grijpen omdat ze het niveau niet bij kunnen benen. De die-hard Q1/Q2/Q3 er heeft dit gewoon niet nodig. Vertel dat maar tegen je (12 jarige) broertje! :)

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Argh, ik word hier ook elke keer doodsmoe van. Hoewel het nog steeds niet zo duidelijk is hoe die burst script werkt, maar volgens mij dat er inderdaad een stuk of drie kogels worden afgevuurd en dan een beetje wachten (geen 2 sec denk ik) en dan weer een paar kogels terwijl je je muisknop gewoon ingedrukt houdt. Ik snap niet hoe je deze situatie niet als een cheat kan bestempelen.
Het hele idee van vuurgevechten in CS is hierop gebaseerd. Dat je zelf moet bepalen hoe lang je burst moet zijn, afhankelijk van de afstand en de snelheid van je tegenstanderom, om naukeuwig te kunnen blijven. Hoewel zo'n script voor en bepaalde afstand is geoptimaliseerd kun je hem waarschijnlijk uitzetten voor close combat gevechten.

Ook bunnyhoppen is gewoon cheaten, denk je echt dat de makers het zo bedoeld hebben dat je door strafejumping (ofzo) vijf keer oz snel zou kunnen. Omdat het een bug is betekent het niet perse dat je het moet uitbuiten. En ook al is er enige skill voor nodig om het te beheersen, dat geldt ook voor aimbots EN ZEG ME NOU NIET DAT AIMBOTS GEEN CHEATS ZIJN. Omdat er enige skill voor nodig blijft het nog steeds en cheat. Door die burstscript hoef je zelf niet meer te stoppen als je schiet en met die aimbot hoef je zelf niet meer te richten. Dus het valt allemaal in hetzelfde straatje.

De enige script dat geen cheat zijn, zijn misschien die buyscript (die ik ook niet gebruik). Die zijn voor het gemak (niet he soort gemak waar je niet hoeft te richten).Maar die zijn ook niet echt nodig, omdat je in 2 sec echt alles kunt kopen (primary wapen, secondery ewapon misschien, HE, primary en secondery)ammo). En in de meeste (goede) maps hoef je ook hiervoor niet te haasten, behalve misschien op oilrig als CT (kwam ik gisteren achter :) )

Nu we toch al hierover hebben, stop ook met al die scripts dat je aan het laden bent of welke wapen je gekocht hebt, ok?

Verwijderd

Zoals ik al eerder heb gezegd is dat volgens mij met die: "3 schoten, 2 seconden wachten" niet mogelijk met binds/aliasen. Dus waarschijnlijk zal het wel een cheat zijn.

Sommige mensen vinden aliassen ook cheats (buy scripts bv.) Ik vind van niet. Dan kan je net zo goed zeggen dat een kabelaar ook cheat omdat die persoon een lagere ping heeft dan een 56k'er. Hij heeft toch een voordeel tegenover die andere persoon?

Daarnaast kan een 56k'er nooit in 2 seconden alles kopen dus dan zijn die buy scripts gewoon DE oplossing.

Iedereen legt zijn grenzen ergens anders.

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:35

Bloodclot

Jawier!

bunnyhoppen is gewoon het voordeel halen uit een bug.

je gebruikt geen scripts (sommigen wel) en geen progjes. bijna iedereen kan het. als je maar lang oefent. ik kan het een klein beetje. alleen op openvlakten :) .

voor bunnyhoppen heb je dus ook wel wat skill nodig.
buy scripts moet ook kunnen. want niemand heeft er nadeel van. je bent gewoon binnen 2 seconden klaar met kopen. en veel servers hebben hun buy-time aangepast tot 1 of 2 seconden.

burst-scripts is lame. je haalt er voordeel mee uit en brengt nadeel uit naar een ander. je hebt geen skillz nodig.

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik bedoel is :
Mijn broertje drukt op zijn fire-knop en schiet dan 3 kogels ipv 1. Burst (net als bij de glock)

Verwijderd

Die burst-script is gewoon een scriptje. Geen aparte cheat ofzo. Iets met commando +fire, wait, wait, -fire ofzo (erg lang geleden sinds ik hiermee bezig ben geweest).
En ja het is echt wel een cheat. Buy script op zich ook, maar dat vind ik meer voor n00bs, want binnen die pauze in het begin van de ronde moet je alles gewoon kunnen kopen.

Verwijderd

En als je een betere connectie hebt heb je wel een voordeel boven de ander, maar het is geen cheaten. Ook met een betere fps heb je een voordeel, maar dat is geen cheaten. En de tijd om spullen te kopen is bijna overal 5sec. Tijd zat dus.

Verwijderd

ik vind het wel een cheat!!
Pagina: 1