Laptop blijft hangen bij het logo

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antithesis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-07 16:02
Als ik mijn Thinkpad X220 opstart, komt hij bij het logo, maar niet verder. F1, F12, en de blauwe knop doen niets.

Dit probleem doet zich voor sinds het misging tijdens de installatie van Windows 7. Ik verwijderde alle partities op een schijf, en zonder een nieuwe partitie te maken selecteerde ik de hele schijf en klikte 'continue'. (Ik dacht namelijk dat hij automatisch partities zou maken.) Toen bleef hij maar laden en ik had het idee dat er niets gebeurde, dus uiteindelijk deed ik hem uit door de powerknop ingedrukt te houden.

Ook moet ik erbij vermelden dat de fan in het verleden niet altijd wilde, en hij soms om die reden niet opstartte. Dit had ik opgelost door de lading te resetten en ik had er al een lange tijd geen last meer van.

Weet iemand hoe ik dit kan troubleshooten? Denken jullie van het kwam doordat ik hem misschien wel midden in een installatie uitdeed? Of was het feit dat hij maar bleef hangen juist een symptoom dat er iets anders misging, en heeft het verder niets met die installatie te maken? Zou het toch de fan weer zijn?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antithesis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-07 16:02
Het probleem is opgespoord: de SSD is defect, en als ik die eruit haal start mijn laptop weer op.