Geachte Tweakers,
Ik heb alles hieronder zo goed mogelijk ingevuld, mocht er nog informatie ontbreken meld dit aub.
Ik zoek een?
Ben op zoek naar een nieuwe monitor, Eisen zijn IPS paneel, 1440p resolutie en 144hz refresh rate. Een maat van mij raadde aan om nog te wachten voor dat ik een nieuwe aankoop doe, daarom vraag ik jullie om hulp.. Is het inderdaad beter om nog eventjes te wachten of is dat niet nodig? Daarmee bedoeld hij dat er nieuwe monitors komen en de prijs van de huidige zullen dalen nogmaals graag jullie advies hierover
Wat is je budget?
Ik ben bereid tussen de 500-800 euro te betalen,
Het liefst rond de 500-650 maar als er onder dit budget geen "kwaliteit" monitor beschikbaar is ben ik bereid meer te betalen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Kwaliteit vind ik belangrijker
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn systeem:
Processor:Intel i7 6700k
Videokaart: ASUS GTX 1080ti strix
RAM: 16 GB 3000Mhz DDR4
Moederbord: Asus z170 pro gaming
Ik heb alles hieronder zo goed mogelijk ingevuld, mocht er nog informatie ontbreken meld dit aub.
Ik zoek een?
Ben op zoek naar een nieuwe monitor, Eisen zijn IPS paneel, 1440p resolutie en 144hz refresh rate. Een maat van mij raadde aan om nog te wachten voor dat ik een nieuwe aankoop doe, daarom vraag ik jullie om hulp.. Is het inderdaad beter om nog eventjes te wachten of is dat niet nodig? Daarmee bedoeld hij dat er nieuwe monitors komen en de prijs van de huidige zullen dalen nogmaals graag jullie advies hierover
Wat is je budget?
Ik ben bereid tussen de 500-800 euro te betalen,
Het liefst rond de 500-650 maar als er onder dit budget geen "kwaliteit" monitor beschikbaar is ben ik bereid meer te betalen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Kwaliteit vind ik belangrijker
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn systeem:
Processor:Intel i7 6700k
Videokaart: ASUS GTX 1080ti strix
RAM: 16 GB 3000Mhz DDR4
Moederbord: Asus z170 pro gaming
[ Voor 10% gewijzigd door roy2606 op 04-02-2018 19:05 ]