Ik probeerde liquid metal (thermal grizzly conductonaut) op mijn cpu aan te brengen voor beter koeling. Gebruik een corsair h110i cooler. Bij het aanbrengen kwam wat liquid metal op me motherboard heb het zo goed mogelijk schoon proberen te krijgen met 98% alcohol van de kruidvat voordat ik me pc aan probeerde te zetten nu geeft mijn monitor aan dat er geen signal meer is.
Hoe kan ik weten of me motherboard dead is of mijn cpu? Als ik mijn pc aanzet draait alles (fans, rgb light en de motherboardj debug leds ziet allemaal normaal uit), op mijn cpu heb ik als goed is niks gemorst (er is alleen liquid metal op de heatsink van me cpu). Graag wil ik jullie mening moet ik nieuw motherboard kopen of waarschijnlijk ook een nieuw cpu?
Hoe kan ik weten of me motherboard dead is of mijn cpu? Als ik mijn pc aanzet draait alles (fans, rgb light en de motherboardj debug leds ziet allemaal normaal uit), op mijn cpu heb ik als goed is niks gemorst (er is alleen liquid metal op de heatsink van me cpu). Graag wil ik jullie mening moet ik nieuw motherboard kopen of waarschijnlijk ook een nieuw cpu?