Sinds een tijdje werkt het scherm van mijn Lenovo Ideapad Y500 niet meer. De laptop start nog, maar het scherm gaat gewoon niet meer aan. Ik heb geen idee hoe dit heeft kunnen gebeuren, ik gebruikte de laptop nauwelijks en toen ik hem op een dag startte ging het scherm gewoon niet meer aan.
Ik heb het geprobeerd met externe monitoren, maar daar krijg ik ook geen beeld. Heb hem ook uit elkaar gehaald om te kijken of het aan de connector lag, mocht ook niet baten. De laptop heeft twee videokaarten, heb geprobeerd hem te starten met zowel 1 als 2 videokaarten. Ben dus redelijk ten einde raad en vraag me af wat ik verder nog kan doen. Heeft me destijds toch 1200 euro gekost en vind het dus zonde om het al op te geven.
Specs zijn als volgt:
Lenovo IdeaPad Y500
16GB Ram
i7 Quad core
GT 750M SLI
Ik heb het geprobeerd met externe monitoren, maar daar krijg ik ook geen beeld. Heb hem ook uit elkaar gehaald om te kijken of het aan de connector lag, mocht ook niet baten. De laptop heeft twee videokaarten, heb geprobeerd hem te starten met zowel 1 als 2 videokaarten. Ben dus redelijk ten einde raad en vraag me af wat ik verder nog kan doen. Heeft me destijds toch 1200 euro gekost en vind het dus zonde om het al op te geven.
Specs zijn als volgt:
Lenovo IdeaPad Y500
16GB Ram
i7 Quad core
GT 750M SLI