Miners hosten/cloudmining.

Pagina: 1
Acties:
  • 353 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Beste Tweakers,

Ik ben als jullie fan van cryptocurrencies, niet alleen het handelen maar ook het minen en heb over de jaren wat ervaring opgedaan.

Zelf heb ik ook cryptocurrencies gemined maar door hoge elektriciteitskosten en vele decibels hiermee gestopt, om toch bezig te blijven heb ik gebruik gemaakt van verschillende cloudmining sites (goede en slechte ervaringen) en miners bij derde partijen gehost.

Nu ben ik niet helemaal tevreden over deze partijen en denk dat ik het beter kan.
Daarom zou graag de ervaringen en meningen van tweakers horen omdat er veel scams en onzuivere zaken gaande zijn.

Het doel van deze vragenlijst/discussie is om te pijlen wat de consument wenst

1. Heb je wel eens cryptocurrencies gemined via cloudmining? Zo ja, wat vond je hier van? Heb je winst gemaakt?
2. Heb je wel eens cryptocurrencies gemined door miners zelf te hosten of te laten hosten? Zo ja, wat vond je hier van? Ben je bijvoorbeeld tevreden met de prijs en de omgeving waar je miners staan?

[ Voor 4% gewijzigd door dudee op 04-02-2018 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morty
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 20:20
Hoe werkt cloudmining? Wat is het business model van de hostende partij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Morty schreef op zondag 4 februari 2018 @ 14:01:
Hoe werkt cloudmining? Wat is het business model van de hostende partij?
Cloud mining dan koop of huur je hashpower (hash is de snelheid waarmee je mined)
https://www.cryptocompare...rkWh=0.08&MiningPoolFee=1

https://hashflare.io/ is bijvoorbeeld een cloudmining website, er zijn veel meer maar de meesten zijn niet veel meer dan een piramidespel.

Het business model van een hoster is dat je als grootverbruiker minder voor energie betaald en dat de klant de hardware koopt dus je hebt stabiele inkomsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Zoals ook in Een enquête, onderzoek of schoolopdracht? Lees eerst dit! staat, is het niet zomaar de bedoeling een enquête/vragenlijst te plaatsen zonder overleg met de lokale mods.

Gezien ik voor deze enquête nergens toestemming zie, gaat die (voorlopig) op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.