Hallo allemaal,
ik wil voor mijn bedrijf een goed samengestelde 3D rendering PC laten bouwen.
Zelf heb ik namelijk weinig ervaring met de hardware van een PC zelf, of het samenstellen daarvan, vandaar dat ik graag wat advies zou willen inwinnen over een goede samenstelling.
Ik heb me afgelopen week wel enigszins meer in de hardware proberen te verdiepen en de samenstelling die daaruit voort is gekomen is als volgt:
- Moederbord: MSI X399 Gaming Pro Carbon AC
- CPU: AMD Ryzen Threadripper 1920X (Twijfel tussen een intel i9?)
- Werkgeheugen: Nog niet specifiek over uit maar ik ben opzoek naar 64 GB.
- Opslag: 1025GB SSD Crucial MX300
- Videokaart: 2 maal de NVIDIA GTX 1070 Ti 8GB
- Voeding: Corsair HX1200 voeding (1200Watt)
- Koeling: Cooler Master MasterLiquid Pro 240
Dit zijn enkel de main components die ik heb benoemd, en en per component is dat ook de prijsklasse waar ik naar opzoek ben.
De rest van mijn totale budget (4200,-) gaat uit naar de kast, extra geheugen, besturingssysteem. Etc. Etc.
Dit is een link naar de totale samenstelling die ik bij meerdere websites soortgelijk heb vergeleken:
https://www.computer-best...5|0|58|0|0|0|1|283|0|0|1/
Al het advies is welkom, en word zeer op prijs gesteld
Bvd, en Mvg,
Michael
ik wil voor mijn bedrijf een goed samengestelde 3D rendering PC laten bouwen.
Zelf heb ik namelijk weinig ervaring met de hardware van een PC zelf, of het samenstellen daarvan, vandaar dat ik graag wat advies zou willen inwinnen over een goede samenstelling.
Ik heb me afgelopen week wel enigszins meer in de hardware proberen te verdiepen en de samenstelling die daaruit voort is gekomen is als volgt:
- Moederbord: MSI X399 Gaming Pro Carbon AC
- CPU: AMD Ryzen Threadripper 1920X (Twijfel tussen een intel i9?)
- Werkgeheugen: Nog niet specifiek over uit maar ik ben opzoek naar 64 GB.
- Opslag: 1025GB SSD Crucial MX300
- Videokaart: 2 maal de NVIDIA GTX 1070 Ti 8GB
- Voeding: Corsair HX1200 voeding (1200Watt)
- Koeling: Cooler Master MasterLiquid Pro 240
Dit zijn enkel de main components die ik heb benoemd, en en per component is dat ook de prijsklasse waar ik naar opzoek ben.
De rest van mijn totale budget (4200,-) gaat uit naar de kast, extra geheugen, besturingssysteem. Etc. Etc.
Dit is een link naar de totale samenstelling die ik bij meerdere websites soortgelijk heb vergeleken:
https://www.computer-best...5|0|58|0|0|0|1|283|0|0|1/
Al het advies is welkom, en word zeer op prijs gesteld
Bvd, en Mvg,
Michael