As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...
Rustig maar hoor, het is geen 0909 telefoonnummer waar je per wachtende minuut betaalt 
Die melding vind ik een beetje vervelend... helpt het wellicht om dpkg opnieuw te installeren?dpkg not recorded as installed, cannot check for epoch support !
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Is dit niet een kip en het ei situatie?Op vrijdag 13 juli 2001 13:55 schreef Jotti het volgende:
Rustig maar hoor, het is geen 0909 telefoonnummer waar je per wachtende minuut betaalt
[..]
Die melding vind ik een beetje vervelend... helpt het wellicht om dpkg opnieuw te installeren?
Edit: Ik zie het al. I.d.d. door nogmaals dpkg te installeren zorg je ervoor dat deze nu wel als geinstalleerd wordt aangemerkt.
Edit2: Gooi deze foutmelding maar eens in google. Binnen 5 sec. heb je een oplossing.
Some people like cupcakes better, I for one care less for them.
Jotti:
Heeft gewerkt!! (dpkg -i --force-depends dpkg_1.6.15.deb en daarna de juiste libc6).
Ontzettend bedankt!!
Nooit in mij opgekomen dat het probleem met dpkg zelf zou kunnen zijn...
* The Jester wil applaus vor Jotti & een slotje op deze draad!
Heeft gewerkt!! (dpkg -i --force-depends dpkg_1.6.15.deb en daarna de juiste libc6).
Ontzettend bedankt!!
Nooit in mij opgekomen dat het probleem met dpkg zelf zou kunnen zijn...
* The Jester wil applaus vor Jotti & een slotje op deze draad!
As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...
Dank u, dank u vriendelijk voor het applaus, ben'k heel blij mee (Ome Henk
)
Nah, slotje als het opgelost is, doe ik niet... als je een slotje wilt, mag je een onzintopic hier openen
Nah, slotje als het opgelost is, doe ik niet... als je een slotje wilt, mag je een onzintopic hier openen
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Pagina: 1