PS4 met PC verbinden voordelen/nadelen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freemason
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 27-04 11:47
Wat zijn eventueel de voordelen/nadelen om de ps4 met de pc te verbinden?
Ik wil bij mijn zoon op de kamer de ps4 en pc aansluiten op 1 monitor. Is het dan misschien handig om de ps4 en pc te verbinden en dan de pc met de monitor? En kan het wel?
Merk dat de pc een betere wifi-verbinding heeft dan de ps4. Ik wil daar ook gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 12:31
Als het beter werkt is het geen probleem toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freemason
Weet ik nog niet. Ik moet nog kabels aanschaffen om het werkende te krijgen maar ik hoop dat er anderen zijn die kunnen zeggen of je de pc en PS4 wel kunt aansluiten op elkaar... Alleen de monitor dat lukt met de juiste kabels wel maar dan zit ik nog met te weinig wifi signaal. De pc geeft tussen de 23 en 30 mb per seconde en de ps4 die 20 cm van de pc af staat geeft nog maar 1.5 mb per seconde. Kan het ook werken om bv een internetkabel van de pc aan de ps4 te verbinden? Kan ik via de pc contakt maken met de PS4?
Ik weet dus nog niet precies wat ik ga doen. Ik zou graag de mening van anderen willen horen die hier meer verstand van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

freemason schreef op zondag 4 februari 2018 @ 09:15:
Is het dan misschien handig om de ps4 en pc te verbinden en dan de pc met de monitor? En kan het wel?
Technisch gezien kan het wel als je daar de hardware voor hebt, maar het is verre van handig. De enige reden waarom je je ps4 op een pc zou willen aansluiten is als je de beelden direct op de pc wilt capturen om later te editten. Om gewoon te gamen wil je dat niet omdat je altijd last gaat hebben van vertragingen.

Qua internetverbinding: Je kunt eens kijken of het je lukt de ps4 met de pc te laten connecten via een proxy, maar voor het beste resultaat trek je toch een utp van de router naar de ps4...

[ Voor 16% gewijzigd door Phase op 04-02-2018 11:30 ]

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 21:27

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Kijk beeld en netwerk verbinding hebben helemaal niks met elkaar te maken.

Beeld van de PS4 door de PC heen te laten lopen is alleen maar duur en onnodig. Zorg dan ervoor dat de kabel direct in de monitor zit.

Betreft de netwerk verbinding:
Je kan de netwerkkaart op de PC in bridge modus zetten en de LAN kabel zo aan de PS4 kunnen aansluiten.

Maar beste is gewoon een kabeltje leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freemason
Dank voor de info. Zal beginnen met de juiste kabels om de pc en de PS4 aan te sluiten op de monitor.
Voor de rest zal ik proberen om de bridge modus en LAN kabel te gebruiken.... Helaas kan ik geen kabel trekken. PS4 met de pc laten connecten via een proxy is denk ik boven mijn pet. Zal daar eens naar kijken als ik er voor de rest niet uitkom. Ben ook aan het denken om een versterker te plaatsen op een plek waar het signaal nog goed is. Ik denk dat ik dan een heel eind kom en heb nog geen klachten gehoord over haperingen tijdens online gamen. Maar met 1,5 mb per seconde kan dat denk ik niet uitblijven...
Pagina: 1