Goedendag tweakers .
Ik heb een nieuwe (1 1/2 jaar oud) nefit trendline cv ketel en deze maakt een snurkend/knorrend geluid. Ik heb de installateur langs laten komen en deze geeft aan dat het lucht in het systeem betreft. Ik heb de radiatoren en expansie van al meerdere keren ontvlucht maar hij geeft nog steeds het zelfde geluid. Weet iemand misschien of dit kwaad kan ?.
Groetjes Menno .
Ik heb een nieuwe (1 1/2 jaar oud) nefit trendline cv ketel en deze maakt een snurkend/knorrend geluid. Ik heb de installateur langs laten komen en deze geeft aan dat het lucht in het systeem betreft. Ik heb de radiatoren en expansie van al meerdere keren ontvlucht maar hij geeft nog steeds het zelfde geluid. Weet iemand misschien of dit kwaad kan ?.
Groetjes Menno .
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeNefit trendline maakt snurkend geluid