Bugje advertentieafhandeling

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac2003
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Hoi,

Zojuist wilde ik een van mijn eigen advertenties op "Verkocht" zetten maar ik kreeg alleen de "Gekocht" naast de overige opties.
V&A gevraagd: ASRock FM2A75 PRO4-M

Bugje?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Jij vraagt dus je koopt toch?

Als je aanbiedt, verkoop je...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:29
Uit de beschrijving maak ik op dat je een mobo wilt verkopen, maar je hebt de advertentie per ongeluk in de 'gevraagd' rubriek gepost. Dat had de 'aangeboden' rubriek moeten zijn, dan had je de advertentie wel op verkocht kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac2003
  • Nu online
ow, de ad stond zeker in het verkoop gedeelte (moederbord werd verkocht door mij). Wellicht dat ik dat per ongeluk en ongemerkt gewijzigd heb. Verklaard inderdaad wel de optie.

[offtopic] Wat zou het toch handig zijn als je een keer op de hoogte gesteld zou worden van reacties op het forum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:43
maniac2003 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 00:40:
ow, de ad stond zeker in het verkoop gedeelte (moederbord werd verkocht door mij). Wellicht dat ik dat per ongeluk en ongemerkt gewijzigd heb. Verklaard inderdaad wel de optie.

[offtopic] Wat zou het toch handig zijn als je een keer op de hoogte gesteld zou worden van reacties op het forum.
Als je je vraag (want dat was het ;) ) als vraag had gemarkeerd op het forum, dan had je (push)meldingen gekregen van de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac2003
  • Nu online
Aha, zit hem hem daar in. Optie inmiddels ook gezien.
Bij iedere andere forum software abonneer je gewoon op een topic en als je er aanmaakt gaat dat automatisch. Veel gemakkelijker wat mij betreft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:43
maniac2003 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:32:
Aha, zit hem hem daar in. Optie inmiddels ook gezien.
Bij iedere andere forum software abonneer je gewoon op een topic en als je er aanmaakt gaat dat automatisch. Veel gemakkelijker wat mij betreft.
"Zit in de lange termijnplanning" :/ crisp in "Bookmark pushnotificatie"
Pagina: 1