bij reageren bericht toetsenbord reageert later

Pagina: 1
Acties:
  • 369 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monta
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-02 08:00
Als ik een bericht krijg op Whatsapp en wil reageren druk je op een wittebalk zodat het toetsenbord verschijnt echter het toetsenbord verschijnt dan niet op mijn iPhone plus. Dit duurt een minuut voordat het toetsenbord verschijnt, na meerdere malen op de balk te drukken.

Andere met een iPhone 7 (geen plus) hebben dit niet. Best irritant als je niet meteen kunt typen.

Het gebeurd alleen in whatsapp.
Nieuwste IOS
Toetsenbord voorspelling uit
Voorstelle doen uit

Iemand enig idee.

...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

monta

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:50

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit betreft een iPhone, dus schopje van OSP naar IOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Toen je je topic opende is het wel de bedoeling dat je de template invult, zodat we je het beste kunnen helpen. Het is handig om te vermelden welke iPhone je precies hebt ('iPhone plus' kan een iPhone 6 Plus, iPhone 6s Plus, iPhone 7 Plus of iPhone 8 Plus zijn) versie van iOS en WhatsApp je precies hebt ('de nieuwste' kan iOS 11.3 beta zijn), en vooral wat je zelf hebt gevonden of geprobeerd. Blijkbaar heb je al het e.e.a. gevonden aangezien je vermeld dat anderen met een iPhone 7 dit niet hebben.

Aangezien dit niet de eerste keer is dat we je hierop moeten wijzen gaat dit topic op slot. Ik raad je sterk aan om Het algemeen beleid nog 'ns goed door te lezen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.