Hoi!
Ik heb een led buitenlamp aangeschaft, die werkt op een bewegingssensor.
De tijd die de lamp aanblijft (na detectie beweging) en de lichtsterkte kunnen aangepast worden.
De eerste keer bleef de lamp constant aan, een nieuwe toegestuurd gekregen, maar bij deze kan ik de lichtsterkte niet aanpassen.
Verder doet ie het wel goed (bewegingssensor, en blijft 10sec branden).
Maar het licht is echt veel te fel, je wordt echt verblind als je erin kijkt.
Ik kan natuurlijk weer een nieuwe laten leveren, maar ik dacht misschien is er wel iets wat ik zelf zou kunnen doen.
Bijvoorbeeld een aantal van de ledjes uitschakelen ofzo?
Ik kan jammergenoeg geen foto toevoegen, maar het is een soort plaatje met een stuk of 15/20 kleine gele platte vierkantjes van een paar mm (ledjes). Of gaat dat geen effect hebben?
Of met tape/nagellak afplakken ofzo?
Ik ben benieuwd of iemand een tip heeft!
Ik heb een led buitenlamp aangeschaft, die werkt op een bewegingssensor.
De tijd die de lamp aanblijft (na detectie beweging) en de lichtsterkte kunnen aangepast worden.
De eerste keer bleef de lamp constant aan, een nieuwe toegestuurd gekregen, maar bij deze kan ik de lichtsterkte niet aanpassen.
Verder doet ie het wel goed (bewegingssensor, en blijft 10sec branden).
Maar het licht is echt veel te fel, je wordt echt verblind als je erin kijkt.
Ik kan natuurlijk weer een nieuwe laten leveren, maar ik dacht misschien is er wel iets wat ik zelf zou kunnen doen.
Bijvoorbeeld een aantal van de ledjes uitschakelen ofzo?
Ik kan jammergenoeg geen foto toevoegen, maar het is een soort plaatje met een stuk of 15/20 kleine gele platte vierkantjes van een paar mm (ledjes). Of gaat dat geen effect hebben?
Of met tape/nagellak afplakken ofzo?
Ik ben benieuwd of iemand een tip heeft!