Toon posts:

eerste bestelling kwijt geraakt maar is nu binnen gekomen

Pagina: 1
Acties:
  • 402 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in november een muis bestelt bij light in the box voor 10 euro ZONDER tracking die is na 2 maanden niet aangekomen en heb toen contact opgenomen met de klantenservice en die zeiden dat het waarschijnlijk bij de duane ligt of kwijt is geraakt tijdens transport. Vanwege die reden hebben ze op hun kosten een nieuwe opgestuurd dit keer MET tracking en die heb ik netjes ontvangen. Nu is het 4 maanden later en er komt gewoon via de brievenbus binnen nadat ik al de muis van de 2e bestelling heb gekregen.

Nu is mijn vraag kan ik deze gewoon houden? Want mijn ervaringen met hun klantenservice was nogal slecht en reageren vrij traag, daarom wil ik eigenlijk geen moeite doen om terug te sturen... Als er werd aangebeld zou ik wel hebben geweigerd maar in dit geval heb ik geen idee of ik het kan houden zonder problemen te krijgen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:47

Tazzios

..

Kan maar netjes is het niet. Meld dat de muis is binnengekomen en zie of ze er wat mee doen.

maar zo`n vermoede had je zelf waarschijnlijk ook al.

[ Voor 26% gewijzigd door Tazzios op 03-02-2018 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w1z13
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Als u het niet terug wilt sturen dan is het wel zo netjes om ervoor te betalen. Eerlijk gezegd ben ik verbaasd om uw vraag en argumentatie, dit is geen eerbare manier van zaken doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:38
Juridisch? Nee. Praktisch: ongetwijfeld, want ze weten niet dat je hem hebt. Maar het is niet veel anders dan de winkel uitlopen met een pak melk dat je niet betaald hebt.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Waarom stel je uberhaubt de vraag? Wil je je geweten zussen?

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Goed, deze discussie is al meermaals gevoerd en dit probleem kan je gewoon aan LITB voorleggen, want dit heb je nog niet gedaan, zo te zien.

Gezien ik hier verder geen discussiewaarde in zie, gaat dit topic op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.