Ik heb in november een muis bestelt bij light in the box voor 10 euro ZONDER tracking die is na 2 maanden niet aangekomen en heb toen contact opgenomen met de klantenservice en die zeiden dat het waarschijnlijk bij de duane ligt of kwijt is geraakt tijdens transport. Vanwege die reden hebben ze op hun kosten een nieuwe opgestuurd dit keer MET tracking en die heb ik netjes ontvangen. Nu is het 4 maanden later en er komt gewoon via de brievenbus binnen nadat ik al de muis van de 2e bestelling heb gekregen.
Nu is mijn vraag kan ik deze gewoon houden? Want mijn ervaringen met hun klantenservice was nogal slecht en reageren vrij traag, daarom wil ik eigenlijk geen moeite doen om terug te sturen... Als er werd aangebeld zou ik wel hebben geweigerd maar in dit geval heb ik geen idee of ik het kan houden zonder problemen te krijgen.
Nu is mijn vraag kan ik deze gewoon houden? Want mijn ervaringen met hun klantenservice was nogal slecht en reageren vrij traag, daarom wil ik eigenlijk geen moeite doen om terug te sturen... Als er werd aangebeld zou ik wel hebben geweigerd maar in dit geval heb ik geen idee of ik het kan houden zonder problemen te krijgen.