Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Ook aan gedacht, in theorie is dat leuk, maar in de praktijk bij dagelijks gebruik natuurlijk verre van ideaal.Fish schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:43:
fietshoes ...
Overal waar je aan gedacht hebt in de ts vermelden graag ..cooper87 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:44:
[...]
Ook aan gedacht, in theorie is dat leuk, maar in de praktijk bij dagelijks gebruik natuurlijk verre van ideaal.
Och, ja, mijn fout.Fish schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:45:
[...]
Overal waar je aan gedacht hebt in de ts vermelden graag ..
Lijkt mij ook logisch, anders wordt het een opsomtopic waarin jij rustig alles kunt weerleggen, omdat je daar al mee bezig bent geweest. Hoe denk je anders gericht ideeën te gaan krijgen?
Ik zeg toch ook dat het mijn fout is? TS is inmiddels al ge-edit....JdM schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:51:
[...]
Lijkt mij ook logisch, anders wordt het een opsomtopic waarin jij rustig alles kunt weerleggen, omdat je daar al mee bezig bent geweest. Hoe denk je anders gericht ideeën te gaan krijgen?
Nou neem me niet kwalijk, het excuus is geheel aan mijn zijde. Je korte antwoord deed mij anders vermoeden.cooper87 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:53:
[...]
Ik zeg toch ook dat het mijn fout is? TS is inmiddels al ge-edit....
PSN - M4uSzi // -
[ Voor 30% gewijzigd door Marzman op 03-02-2018 18:46 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
9000 kWh Solar Array, Xiaomi Mi14, i7-14700k 32GB DDR5 RTX 3070
Het was niet lullig bedoeldJdM schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 18:05:
[...]
Nou neem me niet kwalijk, het excuus is geheel aan mijn zijde. Je korte antwoord deed mij anders vermoeden.
De fietshoes of berging lijken wat mij betreft beiden een alternatief. Je kunt imo zoiets aanschaffen en het risico lopen dat je erover wordt aangesproken (zoals je zelf zegt, zullen ze dan heel veel mensen moeten gaan aanspreken), of je gaat de slapende hond wakker maken en vraagt om opheldering.
Klopt, daar twijfel ik ook over. Met zo'n ding van rond de 300 euro kun je het risico nog wel lopen, mocht het 1000 euro zijn wordt het een ander verhaal.M4uSzi schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 18:35:
Vaak ben je te bang. je kunt best een klein hokje voor je fietsen plaatsen. En gaan ze wel moeilijk doen, kun je hem zo weer weg halen.
Zinnetje waar ik me zorgen om maak is: "ten behoeve van opslagdoeleinden in welke vorm dan ook". Daar hebben ze ipc alles mee afgedekt, lijkt me. Maar ik ben geen juristMarzman schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 18:41:
Een partytent of iets kan ik ook nog verzinnen. Dat is in principe niet permanent, maar je zou hem natuurlijk kunnen vergeten op te ruimen. Zo'n klein hokje als in je TS lijkt me ook niet echt een probleem (is het wel een bebouwing, volgens mij staat het niet eens vast?), en je haalt het inderdaad ook zo weer weg als ze moelijk doen. Mag je ook niks tegen je huis zetten? Hier in België heeft iedereen allerlei truukjes om aan wettelijke verplichtingen te voldoen (carport niet vast maken aan huis, niet afsluiten etc.
Totaal niet zichtbaar. Er grenst een blinde muur aan mijn tuin (zit nog een pad tussen waar alleen de bewoners van ons 'hofje' mogen lopen). Dus tsja. Het zou wel erg triest zijn als ze er moeilijk om gaan doen, er staat namelijk ook nog eens een heg voor.orf schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 18:44:
Hoe zit het met de zichtbaarheid van die achtertuin? Ik kan me voorstellen dat het helemaal niet boeit als die achtertuin niet bepalend is voor het stadsgezicht.
Stalling van 2 fietsen valt imo niet onder opslag.cooper87 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 18:48:
Zinnetje waar ik me zorgen om maak is: "ten behoeve van opslagdoeleinden in welke vorm dan ook". Daar hebben ze ipc alles mee afgedekt, lijkt me. Maar ik ben geen jurist
Waar valt het volgens jou wel onder dan?Ernemmer schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:20:
[...]
Stalling van 2 fietsen valt imo niet onder opslag.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Met een hamer past alles... - PVOutput
Zonneboiler 180 l, 3800 Wp, Ecolution WP en lots of LED's
Dat icm het feti dat veel andere buurtbewoners het ook hebben garandeert toch al bijna dat je geen gedoe ermee krijgt? Gewoon doen zou ik dus adviseren.cooper87 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 18:48:
Totaal niet zichtbaar. Er grenst een blinde muur aan mijn tuin (zit nog een pad tussen waar alleen de bewoners van ons 'hofje' mogen lopen). Dus tsja. Het zou wel erg triest zijn als ze er moeilijk om gaan doen, er staat namelijk ook nog eens een heg voor.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
[ Voor 16% gewijzigd door GlowMouse op 04-02-2018 19:06 ]
Er is mij bij de koop gezegd dat het beschermd stadszicht is, de concrete punten daarvan staan in het koopcontract. Dit is blijkbaar vastgelegd in 1 of andere akte tussen de gemeente en notaris, ik probeer die nu te vinden om de verdere details te vinden, maar dat is nog niet zo makkelijk als het klinkt.GlowMouse schreef op zondag 4 februari 2018 @ 19:05:
Hier valt weinig zinnigs over te zeggen zonder de ratio van het verbod te begrijpen. Ook is het mogelijk dat de omstandigheden zijn gewijzigd sinds het verbod is ingesteld, zodat het mogelijk niet redelijk is om het verbod nu nog af te dwingen.
Is er bij de koop nog iets gezegd over dat verbod, of is die tekst alles wat je tot nu weet?
*sowieso
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq