Whatsapp activeren, maar de Provider heeft hier geen bereik.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Braziliaan Chippie van Oi en gebruikte nog altijd mijn iPhone5S hier in Nederland en in Brazilië,
Nu heb ik een iPhone6S 2e hands gekocht en alles overgezet.
Ik had gedacht dat mijn whatsapp dan ook overgezet was, maar Helaas , Kan nog steeds whatsapp berichten versturen met mijn iPhone5S nu zonder chip er in, maar mijn nieuwe iPhone6S MET chip moet eerst geactiveerd worden............... Echter ik heb hier geen bereik met die Braziliaanse Provider dus die activatie code komt niet binnen, niet op mijn oude en niet op mijn nieuwe iPhone.
Weet iemand een oplossing? Blijkbaar moet ik eerst weer in Brazilië zijn om die activatiecode te ontvangen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 16:40:
Ik heb een Braziliaan Chippie van Oi en gebruikte nog altijd mijn iPhone5S hier in Nederland en in Brazilië,
Nu heb ik een iPhone6S 2e hands gekocht en alles overgezet.
Ik had gedacht dat mijn whatsapp dan ook overgezet was, maar Helaas , Kan nog steeds whatsapp berichten versturen met mijn iPhone5S nu zonder chip er in, maar mijn nieuwe iPhone6S MET chip moet eerst geactiveerd worden............... Echter ik heb hier geen bereik met die Braziliaanse Provider dus die activatie code komt niet binnen, niet op mijn oude en niet op mijn nieuwe iPhone.
Weet iemand een oplossing? Blijkbaar moet ik eerst weer in Brazilië zijn om die activatiecode te ontvangen _/-\o_
Daar is geen oplossing voor. zonder activatie gaat whatsapp niet werken op je eigen nummer.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monsieurpinot
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-09 23:39
Heeft die braziliaanse provider geen enkele deal met een provider in NL? Weet niet op welke locatie je probeert de code te ontvangen? Misschien is daar geen netwerk waarmee de desbetreffende provider een deal heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jouw bericht, maar helaas geen ontvangst hier in Nederland, omgekeerd heeft KPN wel bereik in Brazilië weliswaar erg duur, maar je kan met je Nederlandse telefoon daar wel bellen.
Maar je brengt mij wel op een idee, zal is informeren bij KPN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
WhatsApp wordt wel overgezet maar de beveiliging deactiveert het account, en dat is maar goed ook. :) Helaas moet je wel die code hebben inderdaad...

Misschien een rare vraag, maar heb je er mensen/familie zitten die je 100% vertrouwt?
Want dan zou je die simkaart daarheen op kunnen sturen. Die sim hoeft niet in je toestel te zitten tegenwoordig, zolang je maar de juist code intikt is t goed. Dus samen even doen en voila.

Een alternatief is als je t via het portaal van je Brazilliaanse provider voor elkaar kan krijgen om het nummer door te schakelen naar je Nederlandse nummer, en dan na een paar minuten wachten in WhatsApp kiezen voor telefonische verificatie. :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindasaus
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 19:46
Anders heeft je Braziliaanse provider wellicht wel een deal met een provider in België of in Duitsland? In dat geval zou je een dagje er op uit kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:05

KrazyJay

Je kunt ook op je oude Whatsapp-account het nummer wijzigen naar een Nederlands nummer. Dan blijf je je gespreksgeschiedenis behouden; je moet enkel je nieuwe nummer doorgeven aan je contactpersonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
De braZiliaanse provider bellen vragen om call forwarding in te stellen naar een nl nummer?
Edit: ah met @WhatsappHack dus

[ Voor 16% gewijzigd door laurens0619 op 06-02-2018 19:58 ]

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie antwoorden, denk dat ik het beste kan wachten tot ik weer in Brazilië ben. tot die tijd maar appen met mijn oude iphone
Pagina: 1