Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:16
Afgelopen week alles ingesteld op mijn USG voor KPN Glasvezel en het werkt. Tenminste, dat dacht ik. Zojuist eens geprobeerd een on demand film te kijken, of begin gemist.

Dit werkt dus niet. Ik krijg wel mijn pluspakket binnen en beeld van mijn zenders. Maar on demand dingen dus niet.

Ik heb de bekende manuals (kriegsmann, netwerkje etc) bekeken en gevolgd. Maar dit lijkt het niet te zijn. Ook het script staat actief.

Beste antwoord (via rens-br op 08-02-2018 09:18)

• Paultje3181
Heel stom, maar blijkbaar mijn netgear switch die dwars lag. IGMP Snooping ging niet helemaal goed blijkbaar.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper1985
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-07 16:26
Kan je eens checken welk IP adres je STB heeft gekregen (Op de STB zelf of in kijk in je router of je STB in de client list staat)? Kan je beschrijven wat je precies hebt gebruikt van de genoemde websites? netwerkje.com beschrijft verschillende methodes om te boel aan te sluiten.

Het toegewezen IP adres moet in de range van je eigen LAN zitten om gebruik te kunnen maken van routed IPTV.

Als je een IP ziet in de 10.x.x.x range dan heb je dat direct van KPN IPTV platform gekregen en dan zit je in bridged TV.

Opnemen zou dan overigens prima kunnen werken (werkt bij mij feiloos via bridged) maar dingen als Netflix en Meer TV zie je niet terug in de menus.

Graag een iets duidelijkere omschrijving van hoe het geheel zit aangesloten ook en wellicht de apparatuur die je gebruikt. Dit zou ook een IGMP instelling kunnen zijn ofzo maar is lastig te zeggen zo.

Kasper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:40

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Titelfix.

@Paultje3181 verder is je openingspost momenteel wel vrij karig. Geef even aan hoe alles nu staat ingesteld, dan kunnen we eens kijken waar het eventueel mis gaat.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
Heel stom, maar blijkbaar mijn netgear switch die dwars lag. IGMP Snooping ging niet helemaal goed blijkbaar.