Mijn vraag
Ik heb een crosley executive platenspeler gekocht waarbij vermeld staat dat er externe luidsprekers op aangesloten kunnen worden. Nu beschikt deze speler over een voorversterker, ingebouwde speaker en line out.
Ik heb zelf nog boxen staan (komt alleen een rode/zwarte draad uit (schroefkabel, link 1) en deze wilde ik met deze converter, link 2, er op aansluiten. De man die me deze converter verkocht was sceptisch en zei dat dit niet ging werken, maar wat denken jullie? Er zit toch een voorversterker in de speler en er zitten geen andere toeters en bellen aan de boxen dan de audiokabel. Zou ik het kunnen proberen zonder iets stuk te maken?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Crosley Executive CR6019A
AUX-in: Ja, voor aansluiten smartphones en MP3 spelers
Line out: Ja, voor aansluiten externe luidsprekers
Boxen: audiokabel
Link 1: kan geen plaatje vinden, betreft een schroefkabel.
Link 2:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Nog niets, vraag om advies.
Ik heb een crosley executive platenspeler gekocht waarbij vermeld staat dat er externe luidsprekers op aangesloten kunnen worden. Nu beschikt deze speler over een voorversterker, ingebouwde speaker en line out.
Ik heb zelf nog boxen staan (komt alleen een rode/zwarte draad uit (schroefkabel, link 1) en deze wilde ik met deze converter, link 2, er op aansluiten. De man die me deze converter verkocht was sceptisch en zei dat dit niet ging werken, maar wat denken jullie? Er zit toch een voorversterker in de speler en er zitten geen andere toeters en bellen aan de boxen dan de audiokabel. Zou ik het kunnen proberen zonder iets stuk te maken?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Crosley Executive CR6019A
AUX-in: Ja, voor aansluiten smartphones en MP3 spelers
Line out: Ja, voor aansluiten externe luidsprekers
Boxen: audiokabel
Link 1: kan geen plaatje vinden, betreft een schroefkabel.
Link 2:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Nog niets, vraag om advies.