Ik ben op dit moment bezig om als Virtual Assistent te starten.
Ik ben op zoek naar een goede werklaptop die ik mee kan nemen (zodat ik lokatieonafhankelijk kan werken), maar tegelijkertijd thuis ook als dockingstation kan gebruiken waar ik twee monitoren op aan kan sluiten (want dat is efficiënter en ergonomischer). Voorlopig zal ik de tweede optie vaker gebruiken.
Ik weet alleen niet waar te beginnen met zoeken.
Waar ik de laptop voor gebruik:
- tekstverwerking en excel
- zoveel mogelijk in the cloud werken via Google Drive
- facebook(marketing), instagram
- heel basic foto- en videobewerking
- planning, projectmanagement en organisatie met apps als Trello, Asana
- mail en agendabeheer
Geen voorkeur voor Apple!
Ik hoor goede dingen over Chromebooks, maar ook dat bepaalde applicaties daar nog niet (fijn) op werken.
Dus ik ben daar een beetje huiverig voor, aangezien ik nog startende ben en niet weet welke apps ik in de nabije toekomst nieuw ga gebruiken.
Advies is meer dan welkom!
Ik ben op zoek naar een goede werklaptop die ik mee kan nemen (zodat ik lokatieonafhankelijk kan werken), maar tegelijkertijd thuis ook als dockingstation kan gebruiken waar ik twee monitoren op aan kan sluiten (want dat is efficiënter en ergonomischer). Voorlopig zal ik de tweede optie vaker gebruiken.
Ik weet alleen niet waar te beginnen met zoeken.
Waar ik de laptop voor gebruik:
- tekstverwerking en excel
- zoveel mogelijk in the cloud werken via Google Drive
- facebook(marketing), instagram
- heel basic foto- en videobewerking
- planning, projectmanagement en organisatie met apps als Trello, Asana
- mail en agendabeheer
Geen voorkeur voor Apple!
Ik hoor goede dingen over Chromebooks, maar ook dat bepaalde applicaties daar nog niet (fijn) op werken.
Dus ik ben daar een beetje huiverig voor, aangezien ik nog startende ben en niet weet welke apps ik in de nabije toekomst nieuw ga gebruiken.
Advies is meer dan welkom!