Beste tweakers ik ben al een tijdje bezig om een game pc samen te stellen maar kom er zo nu en dan niet helemaal uit daarom schakel ik jullie hulp in. Ik wil graag een game pc van rond de 1000 euro. Het is mijn eerste pc die ik zelf samenstel dus tips zijn altijd welkom.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag verschillende spellen op high/medium kunnen spelen zoals Gta V, Pubg, battlefield 1 en Fortnite
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag maximaal 1050 euro kosten het liefste wat goedkoper hoop dat jullie mijn lijstje nog ietsjes goedkoper kunnen maken/ verbeteren. Het gaat puur om de desktop.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een toetsenbord muis en beeldscherm dus die hoeven er niet meer bij.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
staat allemaal in het lijstje onderaan de topic.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren voor merk wil enkel het beste uit mijn pc halen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag niet boven de 1050 euro. Wil graag een ssd in de build hebben als dat mogelijk is voor deze prijs
Ga je overklokken?
ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik verwacht van jullie wat tips over misschien goedkopere componenten. Ook hoop ik dat jullie even willen kijken of alle componenten wel goed samengaan met elkaar.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag verschillende spellen op high/medium kunnen spelen zoals Gta V, Pubg, battlefield 1 en Fortnite
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag maximaal 1050 euro kosten het liefste wat goedkoper hoop dat jullie mijn lijstje nog ietsjes goedkoper kunnen maken/ verbeteren. Het gaat puur om de desktop.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een toetsenbord muis en beeldscherm dus die hoeven er niet meer bij.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
staat allemaal in het lijstje onderaan de topic.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren voor merk wil enkel het beste uit mijn pc halen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag niet boven de 1050 euro. Wil graag een ssd in de build hebben als dat mogelijk is voor deze prijs
Ga je overklokken?
ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik verwacht van jullie wat tips over misschien goedkopere componenten. Ook hoop ik dat jullie even willen kijken of alle componenten wel goed samengaan met elkaar.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 176,50 | € 176,50 |
1 | MSI B250 GAMING M3 | € 102,65 | € 102,65 |
1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 Windforce 6G | € 332,95 | € 332,95 |
1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 61,60 | € 61,60 |
1 | Aerocool Cruisestar Advance | € 35,38 | € 35,38 |
1 | Kingston HyperX Fury black HX316C10FB/8 | € 67,80 | € 67,80 |
1 | be quiet! Pure Power 10 CM 400W | € 54,95 | € 54,95 |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 83,50 | € 83,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 915,33 |