Hoe haal ik de taakbalk weg tijdens Youtube video's?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
(Opgelost!!) Ik heb sinds kort een soort probleem dat als ik op chrome youtube video's wil kijken dat de taakbalk blijft staan. Ik dacht eerst dat het aan mijn taakbalk-instellingen lag. Toen ik het testte op Microsoft Edge had ik er geen problemen mee. Als ik daar een video volledig scherm maak zit de balk er niet. Hoe kan ik er voor zorgen dat die balk weer weggaat zonder dat ik in instellingen moet aanvinken dat hij altijd weg is als ik niet met mijn muis naar onderen ga. Als het met administrator te maken heeft dan kan het niet want dit is een schoollaptop en daar heb ik die toegang niet.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2018 20:29 . Reden: Ik heb het gefixt door chrome te resetten in de instellingen. ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajakkes
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 22:32

ajakkes

👑

F11? Browser openen in volledig scherm.

👑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 19:56
Ja kan proberen explorer opnieuw op te starten vanuit je taskmanager als je daar bij kan.
Anders chrome opnieuw proberen te installeren, misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8mile13
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-08-2023
Als je een clip echt wil zien dan zou ik overwegen om het eventjes down te loaden. Dan blijft ie ook nooit hangen zoals op internet en je kunt het openen met een mediaplayer en full screen weergeven.

Je kunt bijvoorbeeld met 4KDownloader snel veel filmpjes van YouTube downloaden.
https://www.4kdownload.com/nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
REDSD schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 08:09:
Ja kan proberen explorer opnieuw op te starten vanuit je taskmanager als je daar bij kan.
Anders chrome opnieuw proberen te installeren, misschien?
Ik kan wel bij taskmanager, als je daarmee tenminste bedoelt taakbeheer (Waarschijnlijk wel want er is geen Nederlands woord wat vertaald het zelfde betekent) maar ik zie daar nergens chrome om opnieuw op te starten. Verwijderen werkt ook niet. Net gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Okee ik heb geen idee hoe maar in mijn google chrome instellingen van mijn account heb ik op reset gedrukt en nu doet hij het weer.
Pagina: 1