Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• heian
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 22:27
Hoi,

Zo af en toe luister ik naar internet radio op mijn mobile, met de app: myTuner Pro.
Vroeger kon je er ook meteen mee opnemen, maar dat is eruit gehaald. (mocht niet meer)

Nu ben ik op zoek naar een Android App (gratis of betaald) welke het mogelijk maakt om de "interne" audio van de phone op te nemen. Dus een los programma, waarbij ik zelf mijn internet radio programma kan blijven gebruiken. Het gaat beslist niet om het opnemen van auteursrechtelijk beschermd materiaal.

Bestaat er nog zoiets?

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:03

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Je vorige topic stond verkeerd en daar heb ik je gewezen op de FAQ, gezien het feit je gewoon simpelweg je vorige topic hebt gekopieerd kan in concluderen dat je die niet gelezen hebt?

Op Tweakers is het namelijk de bedoeling om eerst zelf wat onderzoek te doen voordat je een topic opent. Ga even zelf op onderzoek uit, probeer wat apps en mocht je er niet uitkomen, maak dan gerust een nieuw topic aan. Geef dan wel even aan welke apps je zelf al geprobeerd hebt en waarom die niet voldeden.

Dit topic is gesloten.