Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Cities Skylines

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Fenerf
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 16-11 05:48
Goedenavond allemaal! ik weet niet of ik in de goede forum ben ( ik hoop van wel) maar ik heb een vraagje.

Ik heb een laptop met een i3 6006u 6gb ram en een geforce 940 mx 2gb en ik zou graag cities skylines willen spelen.

Ik heb wat onderzoek gedaan maar kon niet echt veel vinden. Ik ben wel weten te komen dat 6gb ram opzich wel genoeg is alleen kon geen andere informatie vinden of ik met een i3 6006u en een geforce 940 mx wel fps kan halen rond de 40/60 op high settings? is dit mogelijk of moet ik naar medium settings?

Alvast bedankt!

Beste antwoord (via Fenerf op 02-02-2018 23:01)

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ken je deze? https://www.systemrequire...nts/cities-skylines/12489
Zie verder misschien de ervaringen in het topic over Cities: Skylines - Deel 2.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ken je deze? https://www.systemrequire...nts/cities-skylines/12489
Zie verder misschien de ervaringen in het topic over Cities: Skylines - Deel 2.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Fenerf
Aha bedankt! ik zie dat alleen cpu zwak is maar ik denk dat het wel moet lukken. Heel erg bedankt :D

• Myliobatis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-11 12:17
40/60fps halen in Cities Skylines is naar mijn idee niet echt nodig.
Ik heb de game best veel uren gespeeld met een Intel 3570k en Intel HD 4000 op de laagste instellingen.
Ja, dat was soms wel een erg traag met iets van 15FPS of lager, ja dat was echt te laag. Inmiddels geupgrade naar een GTX 1060, maar ook dan haal ik niet altijd hoger dan 25fps als ik heb ingezoomd, uitgezoomd gaat het vloeiender.

Ik speel zonder mods.

De game is ook wel wat zwaar voor de CPU van je laptop.
Als je van steden bouw games houdt is, is het zeker het aanraden waard!

Test het anders even via Steam met een savegame uit de workshop of je de game fatsoenlijk vindt draaien op je laptop.
Ik denk dat, als je van dit soort games houdt, er alsnog veel plezier aan kunt beleven!

[ Voor 17% gewijzigd door Myliobatis op 02-02-2018 23:10 ]

• Fenerf
Myliobatis schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 23:08:
40/60fps halen in Cities Skylines is naar mijn idee niet echt nodig.
Ik heb de game best veel uren gespeeld met een Intel 3570k en Intel HD 4000 op de laagste instellingen.
Ja, dat was soms wel een erg traag met iets van 15FPS of lager, ja dat was echt te laag. Inmiddels geupgrade naar een GTX 1060, maar ook dan haal ik niet altijd hoger dan 25fps als ik heb ingezoomd, uitgezoomd gaat het vloeiender.

Ik speel zonder mods.

De game is ook wel wat zwaar voor de CPU van je laptop.
Als je van steden bouw games houdt is, is het zeker het aanraden waard!

Test het anders even via Steam met een savegame uit de workshop of je de game fatsoenlijk vindt draaien op je laptop.
Ik denk dat, als je van dit soort games houdt, er alsnog veel plezier aan kunt beleven!
Ja heb het even gespeeld, op fullhd 1920 1080 en ik pak ong 20/35fps maar ik merk geen lagg maarja komt vast omdat ik pas ben begonnen.