Mijn vraag
Ik ben al járen aan een kant bijna doof (100db verlies).
Dit was al bekend, maar aangezien sinds 2013 de regels zijn gewijzigd voor hooroplossingen ben ik nu hierin verder gedoken.
Dit kwam ook mede doordat ik mijn audiologierapport weer gevonden had van 2009.
Het is inderdaad even geleden, maar omdat ik toch al gewend was dat ik aan 1 kant niks hoor had ik het zo gelaten.
Toch heb ik eind vorig jaar het document weer gevonden en was benieuwd hoe de regels waren.
Nu geldt da je per oor een verlies moet hebben van 35db.
Daar kom ik links makkelijk aan.
Maar nu mijn vraag, ik zit 's avonds vaak achter de laptop met een koptelefoon op (philips).
Echter ben ik benieuwd of mensen tips en of ervaringen hebben voor het gebruik van een koptelefoon bij een hoortoestel.
Ik krijg de mogelijkheid als proef om het geluid te streamen via bluetooth naar een ontvanger welke het geluid dan doorstuurt naar het toestel. Maar dat geldt dan alleen voor links.
Wie heeft er hier ervaring in en of tips ?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Ik ben al járen aan een kant bijna doof (100db verlies).
Dit was al bekend, maar aangezien sinds 2013 de regels zijn gewijzigd voor hooroplossingen ben ik nu hierin verder gedoken.
Dit kwam ook mede doordat ik mijn audiologierapport weer gevonden had van 2009.
Het is inderdaad even geleden, maar omdat ik toch al gewend was dat ik aan 1 kant niks hoor had ik het zo gelaten.
Toch heb ik eind vorig jaar het document weer gevonden en was benieuwd hoe de regels waren.
Nu geldt da je per oor een verlies moet hebben van 35db.
Daar kom ik links makkelijk aan.
Maar nu mijn vraag, ik zit 's avonds vaak achter de laptop met een koptelefoon op (philips).
Echter ben ik benieuwd of mensen tips en of ervaringen hebben voor het gebruik van een koptelefoon bij een hoortoestel.
Ik krijg de mogelijkheid als proef om het geluid te streamen via bluetooth naar een ontvanger welke het geluid dan doorstuurt naar het toestel. Maar dat geldt dan alleen voor links.
Wie heeft er hier ervaring in en of tips ?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
2250 WP Zuid PVoutput