Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Peaq PNB C1011-I0N1

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Mijn adapter/oplader is voor de 2e maal stuk

Relevante software en hardware die ik gebruik
Peaq PNB C1011-I0N1

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb online gezocht naar een universele adapter maar kom er niet uit welke past bij bovenstaande Peaq qua wattage etc.

Kan iemand mij hierover adviseren?

Alvast bedankt :-)

M.

Alle reacties

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-11 16:29

Joran

<3 natalee

Je moet vooral zorgen dat de plug past, dat het voltage goed is en de polariteit goed is.

Het amperage (en daardoor dus het wattage) hoeft niet exact te zijn, mag best hoger zijn.

Send me your gameboys

Verwijderd

Topicstarter
Kun je iets aanraden? Want ik heb echt geen idee. Een universele heeft vaak verschillende pluggen dus dat is denk ik het probleem niet.

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-11 16:29

Joran

<3 natalee

De kans is groot dat je 12 volt nodig hebt, de specificaties zeggen dat jij 24 watt hebt, dan zou dus 2 ampère zijn. Vind dus een universele lader waar de plug van past, die 12 volt kan en minimaal 2 ampère levert.

Voor de polariteit moet je ook even kijken, Google bijvoorbeeld eens op "center positive", dan zou je wel wat uitleg moeten krijgen.

Send me your gameboys

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Even als kleine tip: in sommige plaatsen heeft men een ICT-kringloopwinkel. Hier kun je vaak ook laatopvoedingen kopen voor weinig. Zo weet ik dat in Zwolle ook een ICT-kringloop zit, daar heb ik ook al eens een voeding vandaan gehaald. Het is een kwestie van de plug even opmeten, de spanning en wattage noteren en op zoek naar zo'n adapter. Scheelt je veel geld en als die kapot gaat is er weinig aan de hand.