Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• heian
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 22:27
Hoi,

Zo af en toe luister ik naar internet radio op mijn mobile, met de app: myTuner Pro.
Vroeger kon je er ook meteen mee opnemen, maar dat is eruit gehaald. (mocht niet meer)

Nu ben ik op zoek naar een Android App (gratis of betaald) welke het mogelijk maakt om de "interne" audio van de phone op te nemen. Dus een los programma, waarbij ik zelf mijn internet radio programma kan blijven gebruiken.

Bestaat er nog zoiets?

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@heian je topic staat nu in MF. Dat stuk van het forum is bedoeld om features aan te dragen voor ons forum.

Android apps horen thuis in Android-smartphones. Lees even Het algemeen beleid #quickstart door en maak dan een nieuwe post daar aan. Mocht het overigens (radio)streams betreffen welke onder het auteursrecht valt, dan kunnen we je helaas niet helpen.

[ Voor 28% gewijzigd door rens-br op 02-02-2018 20:15 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@rens-br Ondanks dat je 99% gelijk zou kunnen hebben over auteurswet etc. doe je nu wel de aanname (en logisch) dat het om beschermd materiaal gaat. Er zijn ook zat radiozenders die uit filantropische of andersoortige overtuiging, gratis content maken en uitzenden op eigen kosten zoals een eindeloos praatprogramma of een kerk en dergelijke. Tenminste, als de paus een toespraak houdt en deze wordt uitgezonden op Radio Vaticaan, denk ik niet dat het auteursrechtelijk 100% is dichtgetimmerd want het woord van God is voor iedereen ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• rens-br
  • Nu online

rens-br

@MAX3400 goed punt, ik zal mijn post wat nuanceren.

• heian
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 22:27
Het gaat om het Engelse hoorspelen op de BBC 4 Extra. Nu ben ik bang dat jullie dat niet geloven. :|

Maar bedankt voor de reacties en ik begrijp ook de bezorgdheid hieruit. Nee, het wordt niet voor illegale zaken gebruikt.

Maar ik zal eerst mijn vraag verplaatsen naar het daarvoor bestemde plekje.

[ Voor 25% gewijzigd door heian op 02-02-2018 22:22 . Reden: beter geconstrueerde zinnen ]

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.