zijbar mappen toevoegen windows 10

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepblik
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-07 15:15
Hoi,

ik heb sindskort TransIP stack account en wil dit gebruiken als vervanging voor mijn dropbox account.

Nu is er een probleem wat ik heel vervelend vind. Bij het installeren van dropbox krijg je zo'n mooi dropbox logo in de zijbar van windows, die je dus heel makkelijk kunt bereiken.

Bij stack krijg ik dit helaas niet, de enige manier is om de map toe te voegen aan snelle toegang. maar dit is nog altijd minder handig dan de plek waar dropbox staat. Hoe kan ik de Stack map ook in de zijbar krijgen van windows net als dropbox?

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/f4l4cm.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Om die mappen weg te krijgen moet je al in het register gaan prutsen. Dit zit nogal hardgebakken in Windows. Geen idee of het mogelijk is er iets in te krijgen wat er origineel niet hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je kunt de favorieten toevoegen (of is dat Snelle toegang in Windows 10?) en daar de (link naar) de Stack-map naar slepen. Dan kun je er makkelijk en snel bij.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepblik
die snelle toegang is nog niet heel handig aangezien je die mappen in snelle toegang niet kunt splitsen in onderliggende mappen in de zijbar, maar echt alleen een doorschakeling is naar de map zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepblik
iemand nog een idee misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:39
https://superuser.com/que...-windows-explorer-sidebar

Hier iemand met zelfde issue en oplossing. Kan hem niet testen vanaf mijn phone though.
Pagina: 1