smart watches voor dames

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waarnemer
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-05 12:01
Smartwatches voor dames... het schijnt niet zo'n combi te zijn lijkt het... tenminste niet in de winkels. Of het nou internetwinkels of fysieke in de stadscentra zijn.. geen winkel met een selectie smart watches voor dames.
Ja dikke stoere mannenspeelgoed, zo weggelopen uit een willekeurige science fiction actiefilm.. die zijn er wel. En nee. De apple watches vallen niet in de categorie mooie dames horloges... die hebben het uiterlijk en uitstraling van een digitaal klokje uit de jaren 70 en 80 met een beter scherm... hoewel ik toen best blij was met m'n digtale casio met rode cijfers als ik op het knopje drukte.. (ik was 8 en nog overal van onder de indruk)

Ja en er zijn fitbits..miniscule sporty dingetjes met een hartslagmeter... ook niet echt een mooi horloge

Er zijn er wel.. maar waar zijn ze te zien en te krijgen?

Kijk eens naar deze: https://www.motorola.com.au/products/moto-360
Of deze: https://consumer.huawei.c.../watch/mobile/for-ladies/

Best chique klokjes... maar de verkrijgbaarheid in ons Nederland of de nabije buren... minimaal tot nihil.

Weet er niet iemand nog veel beter dan Google (want die helpt me hier niet echt) een winkel met smartwatches voor dames?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 27535

Tsja, ik denk dat als je naar de nieuwste smartphones kijkt, je ook daar ziet dat zowel de marketing als het gebruik gericht is op technogadgetliefhebbers- en dat leeft meer bij mannen.

Dat wil niet zeggen dat er geen aanbod is, maar het zal wat meer zoeken zijn. Wellicht zijn deze modellen hier ook verjkrijgbaar:
https://www.wareable.com/...st-smartwatches-for-women

Als je eerst vindt wat je zoekt, dan is een plek om te kopen het kleinste probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waarnemer
@Anoniem: 27535 daar ben ik ook geweest, maar dan heb je wel gevonden wat je wilt, kom je nog geen steek verder... flauwe links naar nog meer vergelijkingen en beoordelingen... dan kom je uiteindelijk bij de urls die ik in mijn eerste post heb beschreven... maar verkoop adressen voor deze smart watches hier in de buurt ho maar... de moto link is in australie... zoek je dezelfde site op voor nederland of een land in de buurt.. is de pagina er niet beschikbaar... als ik ga kijken bij de huawei aanbieders.. die zijn er dan wel... heren watches...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0ulmaster
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:10
Die moto 360 is ook bij Azerty niet voorraardig @Anoniem: 27535

Als ik zo rond kijk, kan ik me niet aan het gfeit onttrekken dat TS wel enigsinds gelijk heeft wbt verkrijgbaarheid.

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535

Niet voorradig, maar wel lokaal te bestellen en dus lokaal ondersteund. Geen idee wat voor termijn TS in gedachte heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:30
@Waarnemer
volgens mij zijn er horloge merken met smartwatches waaronder als ik het goed heb Michael Kors e.d.
michael kors smartwatch
Fossil heeft ze ook en Tommy Hillfiger.
https://www.google.nl/sea..._AUICigB&biw=1920&bih=985
Geen idee of het Android wear 2 betreft, maar buiten dat het ietsjes langzamer is, zijn het prima smartwatches.

[ Voor 87% gewijzigd door Arunia op 02-02-2018 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:37
Wat versta je onder 'smart'? Ik vind de Nokia Steel HR wel wat vrouwelijks hebben (in de juiste kleur). De goedkopere versie, de Steel verkochten ze laatst per pallet bij Capi op Schiphol Plaza. Had wel interesse in één maar het formaat was net even te klein.

[ Voor 37% gewijzigd door Sup4rdurt op 02-02-2018 16:55 ]

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waarnemer
Anoniem: 27535 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:41:
Niet voorradig, maar wel lokaal te bestellen en dus lokaal ondersteund. Geen idee wat voor termijn TS in gedachte heeft.
Dat is een herenhorloge... helaas... net als de link naar de Huawei... tenzij ik iets anders te zien krijg dan jullie... internetswegen zijn ondoorgrondelijk...

En voor de rest vind ik een smartwatch hoort geen echte wijzers te hebben..
De horloges vn Kors had ik nog niet gevonden.. dank daarvoor... wel erg kitsch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkowonko
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18:40
Arunia schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:45:
@Waarnemer
volgens mij zijn er horloge merken met smartwatches waaronder als ik het goed heb Michael Kors e.d.
Geen idee of het Android wear 2 betreft, maar buiten dat het ietsjes langzamer is, zijn het prima smartwatches.
De Michael kors Sofie en Grayson, Fossil Q Gen3, Diesel On en de toekomstige skagen horloge zijn allemaal voorzien van Android wear 2.0. Wat bedoel je precies met ietsjes langzamer?

Dan nog even on topic:
@Waarnemer Ik werk zelf voor Fossil in the hudson's Bay en buiten de al voorgestelde Michael kors modellen (Michael kors Sofie) zijn er ook heel veel verschillende modellen van Fossil die wij verkopen. https://www.fossil.com/us...watches/smartwatches.html dit zijn de fossil modellen. De meeste vrouwelijke modellen die ik er zo snel tussen zag staan verkopen wij. Neem aan dat andere filialen dit dus ook doen. Skagen heeft op CES ook nog een nieuw model aangekondigd welke een stuk minder kitsch is. www.theverge.com/platform...creen-smartwatch-ces-2018 hier een preview ervan.

Succes nog ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:30
@Tonkowonko ik had het over de Android wear 1 horloges. Kom zelf van een moto 360 v1 af namelijk.

Ik wist namelijk niet waar die horloges op draaien, maar dat heb je net aangegeven ;).

[ Voor 30% gewijzigd door Arunia op 02-02-2018 20:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koendio
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:47
Mijn vrouw heeft de rose gouden 38mm apple watch. Met het juiste bandje erbij een mooi vrouwenhorloge
Pagina: 1