Lang verhaal kort, heb een Logitech MK700 draadloos en die hapert regelmatig met bijv. copy en paste e.d. Dat is een probleem beetje met die keyboards in W10 ben ik ondertussen achter. Aangezien ik nogal veel achter mijn scherm zit (tekst,webdev, etc) wil ik een goed BEDRAAD keyboard aanschaffen waar je dat probleem niet mee hebt.
Type nu ff op een Microsoft Wired Keboard 600 maar dat is niet prettig. Toetsaanslagen bijvoorbeeld en de enter key is te klein zodat ik regematig \ type inplaats van enter.
Nou is veel gaan zoeken naar keyboards, maar het is allemaal met lampjes en lichtflitsen tegenwoordig en dan kan je er ook nog goed op typen.
Maar is er nu niet een toetsenbord wat echt goed is, lekkere ruime toetsen, lekker aanvoelen, bedraad en verder niet teveel nonsence? En zo'n grote enter toets.
Iemand een suggestie?
Ik kom er na alle reviews en videos nog steeds niet uit.
Type nu ff op een Microsoft Wired Keboard 600 maar dat is niet prettig. Toetsaanslagen bijvoorbeeld en de enter key is te klein zodat ik regematig \ type inplaats van enter.
Nou is veel gaan zoeken naar keyboards, maar het is allemaal met lampjes en lichtflitsen tegenwoordig en dan kan je er ook nog goed op typen.
Maar is er nu niet een toetsenbord wat echt goed is, lekkere ruime toetsen, lekker aanvoelen, bedraad en verder niet teveel nonsence? En zo'n grote enter toets.
Iemand een suggestie?
Ik kom er na alle reviews en videos nog steeds niet uit.
Mijn trip | Van Nederland naar Japan op mijn CFMoto 450MT