Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 12:02

MrMarcie

CFMoto 650MT

Topicstarter
Lang verhaal kort, heb een Logitech MK700 draadloos en die hapert regelmatig met bijv. copy en paste e.d. Dat is een probleem beetje met die keyboards in W10 ben ik ondertussen achter. Aangezien ik nogal veel achter mijn scherm zit (tekst,webdev, etc) wil ik een goed BEDRAAD keyboard aanschaffen waar je dat probleem niet mee hebt.

Type nu ff op een Microsoft Wired Keboard 600 maar dat is niet prettig. Toetsaanslagen bijvoorbeeld en de enter key is te klein zodat ik regematig \ type inplaats van enter.

Nou is veel gaan zoeken naar keyboards, maar het is allemaal met lampjes en lichtflitsen tegenwoordig en dan kan je er ook nog goed op typen.

Maar is er nu niet een toetsenbord wat echt goed is, lekkere ruime toetsen, lekker aanvoelen, bedraad en verder niet teveel nonsence? En zo'n grote enter toets.

Iemand een suggestie?
Ik kom er na alle reviews en videos nog steeds niet uit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/131XOb4IX2mhsKD4z8u2ritg/full.jpg

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wil je wél zo'n grote Enter-toets? Dan moet je de Logitech-modellen hebben. De pricewatch: Logitech K120 (Qwerty NL) is basic en typt fijn (imho). Helaas voor mij niks, juist vanwege die onmogelijke entertoets (en daardoor de plaatsing van de backslash) en die @^#&$%* backslash tussen de shift en de Z. :( :(

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie

MrMarcie

CFMoto 650MT

Topicstarter
Room42 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 15:46:
Wil je wél zo'n grote Enter-toets? Dan moet je de Logitech-modellen hebben. De pricewatch: Logitech K120 (Qwerty NL) is basic en typt fijn (imho). Helaas voor mij niks, juist vanwege die onmogelijke entertoets (en daardoor de plaatsing van de backslash) en die @^#&$%* backslash tussen de shift en de Z. :( :(
Ga ik die bekijken.

Wta betreft die enter toets, ik ben dat nu jaren gewend en op die MS keyboard type ik veelvuldig b\ ipv enter, vandaar mijn opmerking. Maar misschien went dat ook wel weer uiteindelijk.

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Met Logitech bof je omdat die vreselijk eigenwijs die andere lay-out (lage enter) niet (op verzoek) willen leveren. Maar andere tip die ik kan geven, is even de grotere electronica- of computerwinkel binnenlopen en gewoon proberen welke bevalt.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie

MrMarcie

CFMoto 650MT

Topicstarter
Room42 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:36:
Met Logitech bof je omdat die vreselijk eigenwijs die andere lay-out (lage enter) niet (op verzoek) willen leveren. Maar andere tip die ik kan geven, is even de grotere electronica- of computerwinkel binnenlopen en gewoon proberen welke bevalt.
Ik koop vaak online, maar in dit geval wel de moeite waard een winkel op te zoeken waar ze veel keyboards hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ik ben geen fan van ze maar bij de Mediamarkt staan er vaak veel uitgestald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMarcie

MrMarcie

CFMoto 650MT

Topicstarter
Room42 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 19:21:
Ik ben geen fan van ze maar bij de Mediamarkt staan er vaak veel uitgestald.
Kom daar nooit ;). Maar eens doen dan. Bedankt.

Pagina: 1