Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Gopro hero 5 session gaat niet uit

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• robine96
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 02-02 16:19
Mijn vraag
Vandaag ben ik begonnen om mijn gopro hero 5 session uit te testen. Dit deed ik met de app. Maar toen ik mijn telefoon vergrendelde zonder de gopro uit te schakelen, ging mijn gopro niet meer uit. Elke keer als ik de app open gaf hij aan dat hij niet kan verbinden omdat mijn gopro leeg zou moeten zijn. Maar dit is niet zo. Nu kan ik helemaal niks meer met de gopro, want zelfs de knoppen doen niks meer..

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Ik heb al geprobeerd een nieuwe app te downloaden (grootste fout, nu heb ik helemaal geen connectie meer)
- Uit knop indrukken.
- De uitknop ingedrukt houden.
- Beide knoppen tegelijk indrukken.
- In de oplader verbinden met de app.

robine96 wijzigde deze reactie 02-02-2018 15:01 (3%)

Alle reacties

• robine96
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 02-02 16:19
Het is al gelukt! Ik heb hem leeg laten lopen en opnieuw opgeladen. Nadat hij uitgevallen was kon ik hem weer aanzetten.

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True