Hoi, ik hoop dat jullie en eureka-momentje kunnen veroorzaken... ik ben al jaren iphone-gebruiker maar wil overstappen op android. Ik twijfel tussen de Huawei P smart en de Moto GS5 plus. Ik vind de reviews altijd erg helder maar verder ben ik echt een android-noob. Ben aan t kijken geweest en mijn keuze valt op deze twee. Ik doe niet veel ‘bijzonders’ met mn telefoon behalve appen,facebooken, mail checken en een occasional spelletje en foto’s maken. Welke raden jullie dan aan? Danku.
reviews: Motorola Moto G5 Plus: de naam Moto G meer dan waardig
En voor de rest; de beide smartphones verschillen best veel qua hardware-specs; mogelijk dat je even de benchmarks van de SoC zelf kan opzoeken.
Enige opmerking: ik weet niet of de Motorola ook wel/al naar Android Oreo wordt geupdate; de Huawei komt af fabriek met Oreo.
En voor de rest; de beide smartphones verschillen best veel qua hardware-specs; mogelijk dat je even de benchmarks van de SoC zelf kan opzoeken.
Enige opmerking: ik weet niet of de Motorola ook wel/al naar Android Oreo wordt geupdate; de Huawei komt af fabriek met Oreo.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
SoC: Wikipedia: System on a chip
De 2 telefoons die je noemt hebben een processor die niet uit dezelfde fabriek komt. Daar kunnen dus verschillen tussen zitten. Google even op "geekbench xxxxxxxxx" waarbij je xxxxxxx vervangt met de specifieke processor-type.
De 2 telefoons die je noemt hebben een processor die niet uit dezelfde fabriek komt. Daar kunnen dus verschillen tussen zitten. Google even op "geekbench xxxxxxxxx" waarbij je xxxxxxx vervangt met de specifieke processor-type.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik snap wat je bedoelt maar ik kan er niets mee. Heb de specificaties gezien maar ik wil meer te weten komen welke telefoon t snelste werkt en t prettigste in gebruik is van die twee. Of ze sterk zijn of niet, meer ervaringen gevraagd. Of ze niet haperen e.d of veel bloatware hebben. T zijn allebei midrangers en welke dan t meeste geeft zeg maar.
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2018 17:46 ]
@Verwijderd welkom op Tweakers.
Je post voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen / eisen die we stellen aan een aankoopadvies topic. Wat er verwacht wordt kun je hier vinden: Welkom in Aankoopadvies Tablets en Telefoons.
Daarnaast is het niet erg dat je een 'noob' bent, maar zelfs 'noobs' kunnen google gebruiken
Als laatste is het handig als je aangeeft dat het is opgelost, om dan ook aan te geven wat de oplossing is.
Kan je die nog even geven?
Je post voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen / eisen die we stellen aan een aankoopadvies topic. Wat er verwacht wordt kun je hier vinden: Welkom in Aankoopadvies Tablets en Telefoons.
Daarnaast is het niet erg dat je een 'noob' bent, maar zelfs 'noobs' kunnen google gebruiken
Als laatste is het handig als je aangeeft dat het is opgelost, om dan ook aan te geven wat de oplossing is.
Kan je die nog even geven?
Pagina: 1