Ik heb een probleempje met m'n cd-rom drive van m'n laptop. Hij leest helemaal geen cd's meer en zegt gewoon 'het station is niet gereed'... hij probeert hem niet eens te lezen
Het ligt dus niet aan de cd's maar echt aan de drive. Waar kan dit aan liggen? Alvast bedankt!
Oei... klinkt duur...
Wat kan ik er zelf aan doen?
Wat kan ik er zelf aan doen?
Verwijderd
Wat voor laptop heb je??? kan dat de cr-rom drive en de behuizing niet helemaal op elkaar aansluiten!! Ga dus terug naar je leverancier, laat hem maar lekker kloten met dat ding
Nou, ik heb een Compaq (sorry...), maare dan moet ik em dus waarschijnlijk opsturen naar Compaq... Wordt wel een duur grapje aangezien de garantie er net af is. Is er geen andere oplossing? Kun je geen losse drives kopen ofzo? Het is overigens een Compaq presario 1200.
Maar hij draait de cd ook geloof ik helemaal niet aan. Kan dat aan een verkeerde/kapotte connectie liggen?
Verwijderd
Komt omdat je zelfgebrande cd's gebruikt die hij niet kan lezen. CR-Rom is niets mis mee.
ik heb het precies hetzelfde gehad
terug gebracht naar de winkel (was net nieuw) en die zeiden:
ja sorry, de laser is kapot, hier hebbie nieuwe.
terug gebracht naar de winkel (was net nieuw) en die zeiden:
ja sorry, de laser is kapot, hier hebbie nieuwe.
Effe voor de duidelijkheid... wat heb nu nieuw gekregen? Trouwens, was dat binnen de garantie?
Pagina: 1