Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swinferno
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-04 13:35
Nou het lijkt er op dat de video output van van mijn Onkyo TX-NR636 uit 2014 de geest heeft gegeven :( , dus ik ben in de markt voor een nieuwe AV-Receiver.

Mijn budget is tussen de 600-800 euro, met wel wat ruimte voor uitloop als dat nodig is.
Ik heb 5.1 boxen staan van Teufel en verder zit het volgende er op aangesloten:

- Sony HD TV
- Apple TV
- Philips Blu-Ray
- Nintendo Switch
- Ziggo STB
- Pick up

Ik heb wat rond lopen kijken en kom uit bij https://tweakers.net/pricewatch/869833/denon-avr-x3400h.html en ook deze: https://tweakers.net/pricewatch/910629/marantz-sr5012-zwart.html

Natuurlijk wil ik het liefst een zo future-proof mogelijk model en zie dat de Denon volgens pricewatch bijv. HDMI 2.1 ondersteund, waarbij de Marantz tot 2.0b gaat. Zou dat een doorslaggevende reden zijn om voor de Denon te gaan? Zijn er nog andere overwegingen? Ik lees bijvoorbeel dat de software van Marantz niet heel prettig is.

Alle feedback is welkom :)

[ Voor 3% gewijzigd door swinferno op 02-02-2018 11:10 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-06 18:40
De denon heeft ook de betere software voor het inregelen van de speakers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Heeft Onkyo hier niet vaker last van? Zie ook Onkyo HDMI Board problemen - verlengde garantie tot 2018

Misschien willen ze 'm wel gewoon voor je fixen? :)

Hier stond een dode link.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
strandbal schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:45:
Heeft Onkyo hier niet vaker last van? Zie ook Onkyo HDMI Board problemen - verlengde garantie tot 2018

Misschien willen ze 'm wel gewoon voor je fixen? :)
Verlengde garantie tot 2018. Vanaf begin dit jaar mag je gewoon betalen voor de "reparatie". Tussen aanhalingstekens want het probleem kan terugkomen. Daar zou ik het geld niet voor over hebben.

Ontopic, ik zou de Denon nemen. Hogere serie dan de Marantz met de voordelen die dat met zich meebrengt.

Verder valt aankoopadvies onder CEA dus daar verhuis ik dit topic dan ook heen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.