Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB-tje
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 08-05-2023
Led View Cover Galaxy S8.

Vraag: de klep hoort m.i. dicht te klikken middels een magneet die zich onderaan aan de binnenzijde bevindt.
De klep van mijn cover blijft openstaan en biedt dus geen bescherming. Lijkt mij stug dat dit zo hoort.

Wie herkent dit euvel of... wie kan mij uitleggen hoe hij hoort te werken of heeft ervaring met deze cover.
Ik vind er niets van terug in documentatie of internet.

Beste antwoord (via BB-tje op 02-02-2018 17:37)

• Sirhc_95
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:41
Mijn Led view cover die ik sinds september heb 'klikt' ook niet dicht, maar blijft alleen op het scherm rusten als het ware. Als ik de S8 dan met dichte klep omdraai gaat hij weer open, ik heb er maar mee leren leven maar snap dat het ergerlijk is als je verwacht had dat hij dicht bleef. Ik denk dat het zo hoort, of Coolblue heeft mij ook een kapot exemplaar verkocht :P

Misschien dat de magneet die er in lijkt te zitten eigenlijk de NFC antenne voor het Led view gedeelte is?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou gewoon terug naar de winkel waar je hem hebt aangeschaft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB-tje
Coolblue en ik wilde hem al terug sturen, geen probleem daar, maar ben vooral benieuwd wat normaal is aan de sluiting van de cover. Dus een gebruikerservaring, om uit te sluiten dat als ik een nieuwe krijg, ik niet met hetzelfde euvel te maken krijg. Voor de rest ben ik erg tevreden, maar het is essentieel dat hij goed sluit. Hoop niet dat ik naar een alternatief moet zoeken :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:21

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@BB-tje dat lijkt mij inderdaad ook niet helemaal de bedoeling. Maar kun je voor de duidelijkheid nog een foto plaatsen van het probleem?

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Sirhc_95
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:41
Mijn Led view cover die ik sinds september heb 'klikt' ook niet dicht, maar blijft alleen op het scherm rusten als het ware. Als ik de S8 dan met dichte klep omdraai gaat hij weer open, ik heb er maar mee leren leven maar snap dat het ergerlijk is als je verwacht had dat hij dicht bleef. Ik denk dat het zo hoort, of Coolblue heeft mij ook een kapot exemplaar verkocht :P

Misschien dat de magneet die er in lijkt te zitten eigenlijk de NFC antenne voor het Led view gedeelte is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BB-tje
Ik heb al wat onderzocht en als je de klep open doet en je houdt bijvoorbeeld een schilmesje of zo tegen de onderkant, dan merk je dat op een bepaald gedeelte daarvan best wel een relatief krachtig magneetgedeelte zit, zoals jij ook al schrijft. En dus denk ik haast dat ik me erbij neer moet leggen dat het wat de klep aangaat een behoorlijk minpuntje is. Of er moeten nog andere reacties komen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:21

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Sirhc_95 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:23:
Meestal zijn dat soort magneetjes ervoor bedoeld om je scherm uit/aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB-tje
@rens-br NFC Antenne. Misschien is dat het geval. Zou wel jammer en kwetsbaar zijn om hem niet te kunnen sluiten. Nou ja, misschien wen ik er aan. Ik krijg de indruk dat het geen foutje is en dat het normaal is bij deze cover. Terug sturen als klacht heeft dus geen zin.

Bedankt allemaal
Pagina: 1