Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:38

IkWilbert

Het is mij!

Topicstarter
Het volgende speelt, in mei 2017 heb ik een maandabonnement afgesloten bij de plaatselijke sportschool. Ik heb toen specifiek voor een maand gekozen omdat ik eerst wilde kijken of fitness wel iets voor me is.

Een week of twee na het inschrijven, kwam een medewerker naar me toe, zij kwam met de opmerking "heb je ook meegedaan met de actie?" Het gaat om onderstaande actie die toen actief was. Ik had hier niet aan mee gedaan omdat ik niet op de hoogte was van deze aanbieding.

Afbeeldingslocatie: https://s14.postimg.org/fbhsh6d9t/Zomer-2017.jpg

Heb een mailtje gestuurd met de vraag of ik ook in aanmerking kwam voor deze actie. Dit was het geval en men zou het aanpassen. Verder is nergens over gesproken.

Toen in september werd mij mondeling bij het naar huis gaan verteld dat er met de automatische incasso iets niet goed was gegaan. Men zou dit in orde maken maar ik moest niet schrikken dat er ineens drie maand afgeschreven zou worden. Ook werd mij verteld omdat ik met de actie had meegedaan het maand bedrag 32 euro zou zijn ipv 35,95.
Mooi meegenomen dacht ik.

Nu wil ik de sportschool opzeggen, heb een maandabonnent dus dat moet geen probleem zijn dacht ik.
Ik krijg echter onderstaande terug.

[/quote]Goedemorgen Wilbert,

Op 11 mei heb je je ingeschreven voor het abonnement maandelijks opzegbaar , deze heb je in juni verandert in het zomerabonnement deze liep van 1 juni t/m 1 september.
Vanaf 1 september 2017 heb je je ingeschreven voor fitness onbeperkt voor 1 jaar ,daarna maandelijks opzegbaar.
Je betaald hier voor € 32,00 i.p.v € 35,95.

Met vriendelijke groet,
Sportschool
[quote]

Men kan toch niet zomaar?! Een getekend maandabonnement omzetten naar een jaarabonnement zonder wat voor overleg dan ook? Ik ga vanmiddag maar even langs. Maar wil graag voor de tijd even weten hoe en wat vandaag dit topic.

I intend to live forever. So far, so good.

Beste antwoord (via IkWilbert op 02-02-2018 19:22)

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Ik vind het frappant dat de meeste reacties hier in de trant zijn "je had naar de voorwaarden moeten vragen, vraag naar de voorwaarden die van toepassing waren op de actie vorig jaar etc etc". Dat is de omgekeerde wereld. Het is aan de sportschool om duidelijk te communiceren als ze een maandabonnement omzetten naar een jaarabonnement, dat kan niet zomaar sneaky gedaan worden zonder expliciete toestemming! (en zo te zien verwijzen ze in de actie niet eens naar eventuele extra voorwaarden...) Ik zou ook überhaupt niet aanbieden om de gehele actie ongedaan te maken, of bij te betalen voor de maanden waar je nu blijkbaar korting op had gekregen.

Gewoon schrijven dat je een maandabonnement hebt afgesloten, dat je nooit akkoord bent gegaan met een omzetting naar een jaarabonnement. En als ze niet willen meewerken dan blokkeer je gewoon de automatische incasso, en als ze dan evt het lef hebben om een incassobureau achter je aan te sturen dan laat je die gewoon weten hoe de vork in de steel zit, dat je geen cent gaat betalen en dat je vol vertrouwen een rechtszaak tegemoet ziet. Maar goed, dat ben ik...
En zo'n club kan makkelijk de poot stijf houden omdat ze ook wel weten dat je voor dit soort gedoe over 't algemeen niet naar de rechter gaat.
Als jij niet betaald dan moeten hun naar de rechter gaan. Als de TS dan aankomt met de aanbieding zoals hij in de topicstart staat dan wens ik hun daar veel succes mee.

[ Voor 13% gewijzigd door Hielko op 02-02-2018 11:36 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-09 08:36

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

De vraag is denk ik of men jou had moeten informeren over de andere voorwaarden of dat je zelf had moeten weten dat er op deze aanbieding andere voorwaarden van toepassing waren.

Hoe dan ook, het is sowieso niet netjes van ze als ze je er nu aan willen houden.

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:47

Clush

Do as I say...

IkWilbert schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 09:37:

Vanaf 1 september 2017 heb je je ingeschreven voor fitness onbeperkt voor 1 jaar ,daarna maandelijks opzegbaar.
Als dat niet waar is is dat niet waar, en kan je er ook niet aan gehouden worden.

Zolang zij niet kunnen bewijzen dat het wél waar is ben je volgens mij uitgepraat.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 00:00
Is het jouw mede gedeeld of bevestigd dat je een jaar er aan vast zou zitten?

Vanuit daar is het vrij simpel. :)

Mocht je er niet van af komen kan je altijd kijken of het een familie abonnement en dat iemand anders kan gaan voor je als je er toch geen gebruik van maakt maar wel moet betalen.

[ Voor 44% gewijzigd door Kadardar op 02-02-2018 09:45 ]

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Topicstarter
Nee er is mij niets verteld, heb ook niets anders getekend dan het maandcontract in mei 2017.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:40
hm, je hebt zelf het maandabbo opgezegd door met die drie maand actie mee te doen, hoe je nu aan een jaar abbo gekomen bent is mij niet duidelijk, maar zal wel in de voorwaarden van de actie hebben gestaan. (abbo acties zijn er altijd voor de ondernemer, niet voor de klant ).

Niet netjes, maar je had het wrs zelf kunnen lezen. Gewoon in gesprek gaan dat het voor jou niet duidelijk was dat je naar een jaarabbo bent overgegaan. Automatische afschrijvingen blokkeren kan altijd nog.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Topicstarter
Tens schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 09:57:
hm, je hebt zelf het maandabbo opgezegd door met die drie maand actie mee te doen, hoe je nu aan een jaar abbo gekomen bent is mij niet duidelijk, maar zal wel in de voorwaarden van de actie hebben gestaan. (abbo acties zijn er altijd voor de ondernemer, niet voor de klant ).

Niet netjes, maar je had het wrs zelf kunnen lezen. Gewoon in gesprek gaan dat het voor jou niet duidelijk was dat je naar een jaarabbo bent overgegaan. Automatische afschrijvingen blokkeren kan altijd nog.
Voorwaarden zijn niet vinden, niet op de site e.d.
Ook in de actie, zie screenshot staan geen voorwaarden... dat je verplicht een jaar abonnement moet hebben oid. Ik heb gevraagd of ik voor de actie in aanmerking kwam, dit was het geval. Verder nergens over gesproken dat er een aanpassing van het abonnement aan vast zat.

Ze hebben nu een actie, daar staat met een * aangegeven alleen bij jaarabonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:40
IkWilbert schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:00:
[...]

Voorwaarden zijn niet vinden, niet op de site e.d.
Ook in de actie, zie screenshot staan geen voorwaarden... dat je verplicht een jaar abonnement moet hebben oid. Ik heb gevraagd of ik voor de actie in aanmerking kwam, dit was het geval. Verder nergens over gesproken dat er een aanpassing van het abonnement aan vast zat.

Ze hebben nu een actie, daar staat met een * aangegeven alleen bij jaarabonnement.
Dat er nu niks meer te vinden is over een actie van vorig jaar zegt niet veel natuurlijk. Maar nogmaals; ga gewoon in gesprek.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAzN
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik zou een dergelijke mail vol met taalfouten al niet snel serieus nemen. Los daarvan, ga in gesprek en als zij voet bij stuk houden, vraag hen om de voorwaarden die golden ten tijde van die actie vorig jaar. Daarin zou heel duidelijk moeten staan dat die actie over zou gaan in een jaarabonnement voor een andere prijs. En die voorwaarden zouden jou bekend moeten zijn toen je tekende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Topicstarter
DAzN schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:22:
Ik zou een dergelijke mail vol met taalfouten al niet snel serieus nemen. Los daarvan, ga in gesprek en als zij voet bij stuk houden, vraag hen om de voorwaarden die golden ten tijde van die actie vorig jaar. Daarin zou heel duidelijk moeten staan dat die actie over zou gaan in een jaarabonnement voor een andere prijs. En die voorwaarden zouden jou bekend moeten zijn toen je tekende.
De actie waaraan ik heb meegedaan is de screenshot die wat verder naar boven staat, eronder stond de tekst:

Heeft je vereniging een zomerstop of wil je voor eens en voor altijd de strijd met de kilo`s aan gaan? Kom dan gewoon in een relaxte sfeer sporten met tal van faciliteiten en mogelijkheden ? Maak nu gebruik van onze aantrekkelijke Zomeraanbieding en schrijf je in voor 31 mei 2017.

Er staat nu een nieuwe actie op, op de foto een * alleen jaarabonnement
Met daarbij de tekst:

Speciale aanbieding voor het nieuwe jaar!

Overweeg je om wekelijks te gaan sporten of zoek je een nieuwe uitdaging, wacht dan niet langer en schrijf je voor 31 januari 2018 in voor minimaal een jaar abonnement. Je mag dan tot maart 2018 gratis onbeperkt sporten en je betaald ook nog eens geen inschrijfgeld. Profiteer snel van dit aanbod en meld je voor 31 januari aan via onderstaand formulier. Vraag naar de actievoorwaarden aan de balie van de sportschool of schrijf je hieronder in onder vermelding van Januari actie.

Er wordt nu dus wel verwezen naar voorwaarden en een extra opmerking alleen jaarabonnement.

Ik zie vanavond wel maar ze mee komen. Erg netjes vind ik het allemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:02
DAzN schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:22:
Los daarvan, ga in gesprek en als zij voet bij stuk houden, vraag hen om de voorwaarden die golden ten tijde van die actie vorig jaar.
Als er voorwaarden aan die actie verbonden waren, maar als er nergens in het traject een kopie toegestuurd is, of zelfs nergens een verwijzing naar die voorwaarden gedaan zijn, dan lijkt het mij niet zo zinnig om nu nog om die voorwaarden te gaan vragen. Lijkt mij dan eerder dat die voorwaarden niet van toepassing zijn.

Ik zou ze uitleggen dat er nooit gecommuniceerd is dat je over zou gaan naar een jaarabonnement. En daarbij wel aanbieden om de hele actie ongedaan te maken, inclusief bijbetalen voor de maanden waar je nu korting op gehad hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:50
heb je ervoor getekend? zo nee dan kan je gewoon weg. Zo ja, dan ben je de sigaar.
Zij hebben bewijsplicht en dat kan alleen met een handtekening of een toezegging die opgenomen is. (zoals je soms akkoord gaat via telefoon)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-09 21:39
Had er geen belletje moeten gaan rinkelen toen je maandbedrag ineens omlaag ging? Voor niets gaat de zon op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Hoewel het hoe dan ook een kutstreek is van die sportschool is dit ook wel wat naief van jou. Mensen met jaarcontracten die na een maand geen zin meer hebben is ongeveer het hele verdienmodel van die toko's.
Hij heeft waarschijnlijk alles via internet gedaan en de voorwaarden niet gecheckt. Dit het is wel iets lastiger dan jij nu doet voorkomen. Ook omdat hij moeilijk kan bewijzen dat dat stuk van het jaarabonnement er toen niet stond. En zo'n club kan makkelijk de poot stijf houden omdat ze ook wel weten dat je voor dit soort gedoe over 't algemeen niet naar de rechter gaat.

Eerste optie is dus gewoon even face to face gaan praten. Met een beetje geluk het dan zo opgelost. Zo niet dan is de kans groot dat ze gewoon voorwaarden op gaan sturen waarin het wel vermeld stond en het gaat enorm lastig zijn te bewijzen dat dat niet dezelfde voorwaarden zijn als die destijds op de site stonden.

Kan je in je gelijk gesteld gaan worden voor de rechter? Misschien. Is dat al die tijd die je kwijt bent waard? M.i. niet.

[ Voor 23% gewijzigd door Hydra op 02-02-2018 11:34 ]

https://niels.nu

Acties:
  • Beste antwoord
  • +5 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
Ik vind het frappant dat de meeste reacties hier in de trant zijn "je had naar de voorwaarden moeten vragen, vraag naar de voorwaarden die van toepassing waren op de actie vorig jaar etc etc". Dat is de omgekeerde wereld. Het is aan de sportschool om duidelijk te communiceren als ze een maandabonnement omzetten naar een jaarabonnement, dat kan niet zomaar sneaky gedaan worden zonder expliciete toestemming! (en zo te zien verwijzen ze in de actie niet eens naar eventuele extra voorwaarden...) Ik zou ook überhaupt niet aanbieden om de gehele actie ongedaan te maken, of bij te betalen voor de maanden waar je nu blijkbaar korting op had gekregen.

Gewoon schrijven dat je een maandabonnement hebt afgesloten, dat je nooit akkoord bent gegaan met een omzetting naar een jaarabonnement. En als ze niet willen meewerken dan blokkeer je gewoon de automatische incasso, en als ze dan evt het lef hebben om een incassobureau achter je aan te sturen dan laat je die gewoon weten hoe de vork in de steel zit, dat je geen cent gaat betalen en dat je vol vertrouwen een rechtszaak tegemoet ziet. Maar goed, dat ben ik...
En zo'n club kan makkelijk de poot stijf houden omdat ze ook wel weten dat je voor dit soort gedoe over 't algemeen niet naar de rechter gaat.
Als jij niet betaald dan moeten hun naar de rechter gaan. Als de TS dan aankomt met de aanbieding zoals hij in de topicstart staat dan wens ik hun daar veel succes mee.

[ Voor 13% gewijzigd door Hielko op 02-02-2018 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Je doet het makkelijker voorkomen dan het is. Laat ik vooropstellen dat het een kutstreek is. Hij is akkoord gegaan met het "zomerabonnement" maar ze hadden wel kunnen ruiken dat hij van een maandabonnement weer naar een maandabonnement had gewild. Een beetje service gericht bedrijf is daar nogal scherp op.

Maar dit soort toko's zijn gewoon ratten die precies opereren binnen wat de wet toestaat. En wat nu als dit gewoon toegestaan is? Een rechter kijkt niet naar wat lullig is, die kijkt naar wat mag. En dan laat je het er op aankomen via een heel incassotraject. Mooi. Door naar de deurwaarder. Prima. Dan voor de rechter. Okay. Misschien win je. Maar wat als je niet wint? Dan zit je met honderden extra euro's kosten.

Als je het hard wil spelen; prima. Maar ik zou dan eerst professioneel advies inwinnen of dit niet gewoon kansloos is.
Hielko schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:33:
Ja, en dat doet een incassobureau met veel plezier voor die toko. Hij toont alleen een screenshot; hij heeft volgens mij niet zelf gekeken wat dat 'zomerabonnement' precies inhoudt dus er is een nogal grote kans dat dat gewoon in de kleine lettertjes staat en stond dat het een jaarabonnement is. Het gaat hier om een aankoop via internet waarbij je bij aanschaf akkoord gaat met die voorwaarden. Dat dat bedrijf die shit niet simpel te vinden maakt, maakt het niet dat de TS door een rechter in 't gelijk gesteld gaat worden.

Hoe dan ook is het nogal voorbarig. Laat 'em gewoon eerst eens met die mensen gaan praten.

[ Voor 31% gewijzigd door Hydra op 02-02-2018 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
maar het is ook heel simpel. Zolang de aanbieder (hier de sportschool) geen bewijs kan geven ben je als consument beschermd. Dat ze er moeilijk over doen is een beetje sportschool eigen. Maar laat ze maar iemand sturen. Deurwaarden of zo. Vraag dan om een bewijs en je bent klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
TS heeft een maandabonnement afgesloten, en vraagt via e-mail of hij in aanmerking komt voor de actie. Laat de sportschool maar met een e-mail antwoord komen waarin staat "ja, dat kan, maar dan moet je wel overstappen naar een jaarabonnement".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Topicstarter
Hielko schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:50:
TS heeft een maandabonnement afgesloten, en vraagt via e-mail of hij in aanmerking komt voor de actie. Laat de sportschool maar met een e-mail antwoord komen waarin staat "ja, dat kan, maar dan moet je wel overstappen naar een jaarabonnement".
Is dus nooit gebeurd, nooit iets gehoord of gelezen over aanpassing van mijn afgesloten maandcontract.

Ik heb ze via de mail gevraagd of ik hiervoor in aanmerking kom aangezien het niet ter sprake is gekomen bij het aanmelden.

Mail terug, vervelend dat het niet ter sprake is gekomen je komt er voor in aanmerking en we zullen het aanpassen.

Was het jaarcontract ter sprake gekomen dan had ik nooit deelgenomen aan de actie. Wide perse een maandcontract.

[ Voor 28% gewijzigd door IkWilbert op 02-02-2018 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:47
Gewoon terugmailen dat je graag het bewijs ziet (contract o.i.d.) dat je akkoord bent gegaan met een jaarcontract.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hydra
Philip Ross schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:37:
Gewoon terugmailen dat je graag het bewijs ziet (contract o.i.d.) dat je akkoord bent gegaan met een jaarcontract.
Hij is (kennelijk) akkoord gegaan met "het zomerabonnement". Dat de naamgeving een grote kutstreek is, is duidelijk. Maar dat het een misleidende kutstreek is, betekent niet dat je van een rechter gelijk gaat krijgen. Vandaar dus; als je het er op aan wil laten komen eerst juridische hulp inschakelen in plaats van af te gaan op wat een paar willekeurige mensen hier beweren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:47
Hydra schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 15:32:
[...]

Hij is (kennelijk) akkoord gegaan met "het zomerabonnement". Dat de naamgeving een grote kutstreek is, is duidelijk. Maar dat het een misleidende kutstreek is, betekent niet dat je van een rechter gelijk gaat krijgen. Vandaar dus; als je het er op aan wil laten komen eerst juridische hulp inschakelen in plaats van af te gaan op wat een paar willekeurige mensen hier beweren.
Dat ben ik met je eens. Vandaar mijn voorstel om in ieder geval duidelijk te krijgen waar dat die kleine lettertjes stonden en wat de inhoud daarvan was. Want zonder die informatie kan ook juridische hulp niet helpen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delakhan
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 22-02-2022
Even andersom bekeken: TS mailt een medewerker of hij nog in aanmerking kan komen voor een bepaalde actie. En vraag tevens of dit omgezet kan worden.

Dan mag de fitness er toch vanuit gaan dat TS op de hoogte is van de voorwaarden en het abonnement omzetten. Hij benaderd immers hun schriftelijk (mail) over die bepaalde actie.

Ik weet niet hoe het juridisch zit maar mijn gevoel zegt dat je er bewust voor gekozen hebt en de dienstverlener had geen reden om aan te nemen dat je niet volledig van de voorwaarden op de hoogte was.

Offtopic:
Ik heb ook mijn mobiel abbo via de mail omgezet naar een soort family bundel. Er hoeft dan toch géén nieuw contract opgemaakt te worden. Zou wat zijn... Persoonlijk heb ik wel wat anders te doen dan iedere keer een contract op te stellen cq. in te vullen en te ondertekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Topicstarter
Als ik voor mijn mobiel iets aanpas moet ik akkoord gaan met voorwaarden... Vinkje oid. Of moeten de voorwaarden te lezen zijn ergens.

Bij de actie stonden geen voorwaarden. Ik heb geen voorwaarden gezien... Heb gevraagd of de actie ook voor mij (maandcontract) van toepassing was meer niet. Men heeft niet aangegeven dat mijn contract hierdoor aangepast zou worden... Heb dit ook nergens gelezen.

Ik ga er vanavond heen en zal het gesprek opnemen.

[ Voor 15% gewijzigd door IkWilbert op 02-02-2018 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
geen bewijs is gewoon geen jaar abbo. zo simpel is het. Hoe kunnen ze nou zeggen dat je een jaar abbo hebt zonder het te bewijzen.

Dan zeg ik vanaf nu dat iedereen mij 10.000 verschuldigd is. Geen handtekening, maar ik zeg dat het zo is.

onzin dus. Bewijs is het enige dat telt tegenwoordig

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Topicstarter
Net terug van de fitness. Hele discussie dat ik was akkoord gegaan met de voorwaarden. Ik zeg welke voorwaarden...
Reactie, die bij de actie stonden.

Toen liet ik een screenshot van de site zien en de actie uit 2017. Ik zeg wijs eens aan dan.

Nou toen waren we er snel uit haha. Contract is ontbonden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blommie01
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-09 22:44
IkWilbert schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 18:39:
Net terug van de fitness. Hele discussie dat ik was akkoord gegaan met de voorwaarden. Ik zeg welke voorwaarden...

Toen liet ik een screenshot van de site zien en de actie uit 2017. Ik zeg wijs eens aan dan.

Maar ze probeerde het toch even ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAzN
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

@vanaalten dat dus :)

Mooi dat het gelukt is @IkWilbert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@IkWilbert Heb je in aug aangegeven dat je geen vervolgabonnement wil ?
Zoals vaak(tegenwoordig ook bij Tele2) is een maandelijks opzegbaar, aan het eind van je jaarcontract, niet direct elke maand. Bij gebruik van zulke acties moet je zelf ook opletten en het contract goed lezen, dan wel de voorwaarden vragen. Is je uitdrukkelijk verteld dat het abonnement eindigt per 01-09-2017 ? indien je een vervolgabonnement hebt, kun je na 01-09-2018 maandelijks opzeggen.

edit: lees net dat het contract ontbonden is. voor alle lezers geldt dus goed opletten.

He Wilbert, wel weer gaan sporten hè ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Hackus op 02-02-2018 19:17 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Topicstarter
Zeker, ga mijn focus op zwemmen en lopen leggen.

Bedankt allen voor het meedenken en de input. Top!

[ Voor 36% gewijzigd door IkWilbert op 02-02-2018 19:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hydra
Top! Gelukkig dat je dat screenshot had!
Idd. En dat was dus 't punt wat ik probeerde te maken. Als 't puur jouw woord tegen dat van hen is, is het een stuk lastiger.

Pagina: 1