Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Logitech harmony gebruiken om Kaku aan te sturen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Superfly04
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-11 13:58
Ik zou verwachten dat ik hier toch wel met groot gemak veel informatie over had kunnen vinden maar dat valt mij tegen (of misschien juist wel te veel). Ik wil graag mijn aan/uit schakelaar (van Kaku) met mijn Logitech Harmony Ultimate (met een hub, maar geen RF) schakelen. Is dit mogelijk met het ICS-2000 of niet?

Ik heb hier en daar wat berichten gezien van mensen die het met de light manager mini voor elkaar hebben gekregen maar deze lijkt niet meer verkrijgbaar (vervangen door de ICS-2000?) en bovendien verteld niemand
erbij hoe het dan werkt. Er moeten toch zat mensen zijn die deze wens hebben?

Alle reacties

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:37
Jaren geleden heb ik het onderstaande projectje in elkaar geknutseld, dit was mijn eerste ervaring met zelfbouw en programmeren. Leuk & leerzaam:

http://members.chello.nl/p.tonkes8/index.html

• Furiousz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-11 16:29
Ik heb een light manager mini (i.c.m. een Harmony One+), 2 jaar geleden op de kop getikt via marktplaats. Op het logitech harmony forum staat er genoeg over geschreven hoe je e.e.a. werkend kunt krijgen. Zelf ben ik nu alle KaKu's aan het vervangen, wifi lampen, enz

3025Wp ZZW | 11 x REC 275 TwinPeak 2 BLK | SMA Sunny Boy 3.0 | PVoutput